Driver TV kaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
365
Hallo allemaal,

Ik zoek drivers voor mij TV kaart..

het gaat om: Philips SAA7134 AV decorder driver

Ik kan het nergens vinden :(
Kan iemand mij helpen ?

Allemaal alvast bedankt..
 
Vraag verplaatst naar 'hardware overige' , deze hoort niet bij office thuis!!!!!
 
Er staat dat het Philips is..

Medion? Wat bedoel je daarmee?
 
waar heb je die Philips informatie gehaald ... dat is meestal de Tuner of de MPEG-2 converter chip

er staat nog altijd een fabrikant op de kaart zelf, dit is wel belangrijk, want ik kan je een driver voor die philips geven, maar daarom werkt die niet met zekerheid

als de kaart in je pc zit, en je gebruikt het programma everest - wat staat er dan als info bij PCI apparaten over die kaart ?
 
Serverdude zei:
waar heb je die Philips informatie gehaald ... dat is meestal de Tuner of de MPEG-2 converter chip

er staat nog altijd een fabrikant op de kaart zelf, dit is wel belangrijk, want ik kan je een driver voor die philips geven, maar daarom werkt die niet met zekerheid

als de kaart in je pc zit, en je gebruikt het programma everest - wat staat er dan als info bij PCI apparaten over die kaart ?


Ik heb het informatie van Everest Home edition :)
Er staat ook Philips op...

http://img115.imageshack.us/my.php?image=helpmij3if.jpg
 
Laatst bewerkt:
geen verdere stickers met FCC-ID of merken op de kaart ? er zijn zo"n 50fabrikanten die die SAA7134 chip gebruikt hebben :s
 
Ik heb de kaart er met moeite ingeschroeft :D

Geef me nou maar gewoon een driver en ik probeer het, van philips dan he...

Als het fout is is het jammer :)
 
Önder zei:
Geef me nou maar gewoon een driver en ik probeer het, van philips dan he...

Lekkere opmerking, zou zeggen, geen merk kaart, geen drivers.:p

Zo van, ik wil die groene, éh, welke groene?, ja, ja, geef me nou maar die groene, ja maar WAT wil je nu?, nou ja, wat ben je dom, ik zeg toch, die groene.
 
Lange Pier zei:
Lekkere opmerking, zou zeggen, geen merk kaart, geen drivers.:p

Zo van, ik wil die groene, éh, welke groene?, ja, ja, geef me nou maar die groene, ja maar WAT wil je nu?, nou ja, wat ben je dom, ik zeg toch, die groene.


Ik snap het ff niet :D

Philips is toch een merk?
 
Önder zei:
Ik snap het ff niet :D

Philips is toch een merk?

Philips SAA7134 AV decorder driver........is een onderdeel dat door heel veel fabrikanten wordt gebruikt in veel toepassingen op kaarten

Snappie et
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan