Driver update gefaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugo1007

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Beste,

Ik heb vanochtend geprobeerd (in de hoop mijn computer weer wat soepeler te laten lopen) mijn driver van m'n videokaart up te daten.. Dit is helaas mislukt, waardoor ik nu met een wel heel laag resolutie scherm door het leven moet.

Ik heb een: Intel Chipset Express G965 Family
updaten wilde ik gewoon via de detect tool van Intel doen..

En inmiddels geeft dxdiag aan dat ik helemaal geen videokaart in mijn systeem heb zitten!

Iemand enig idee dit op te lossen? Liefst natuurlijk met een upgedate driver, maar naar de oorspronkelijke situatie gaan vind ik ook niet zo erg!

Groeten en alvast bedankt!

probeer systeemherstel een optie?
Ga naar Rmuis deze computer>apparaatbeheer>navigeer naar je beeldschermadapter>rechtermuis>eigenschappen>stuurprogramma>kies voor vorig stuurprogramma.
welk windows versie heb je op de pc?

Laatst bewerkt:
De beste weg is, eerst je oude driver incl. de bijbehorende software te deïnstalleren en daarna de nieuwe installeren.

probeer systeemherstel een optie?
Ga naar Rmuis deze computer>apparaatbeheer>navigeer naar je beeldschermadapter>rechtermuis>eigenschappen>stuurprogramma>kies voor vorig stuurprogramma.
welk windows versie heb je op de pc?

Windows Vista Home Premium, gewoon legaal.
Inmiddels is bij beeldschermadaptor niet eens meer iets te vinden..
Wel staan er 2 onbekende apparaten bij overige apparaten.

De beste weg is, eerst je oude driver incl. de bijbehorende software te deïnstalleren en daarna de nieuwe installeren.

Ja daar ben ik inmiddels ook achter, maar helaas komt die hulp te laat.
Toch bedankt voor het meedenken! ;)

Net systeemherstel gedaan, krijg zelfs een foutmelding daar...
Iemand nog enig idee?

rechtsklik op "önbekend apparaat" in apparaatbeheer-->hardware en kies "stuurprogramma installeren",dan bladeren naar het pad op je computer waar je het nieuwe stuurprogramma opgeslagen hebt en dit installeren...

Niet te veel tijd aan besteden.
Zet je bestanden veilig en installeer de boel gewoonweg opnieuw.
De ervaring leert, dat dat sneller werkt als je eigen suf zoeken en tot de conclusie komen dat direct niets meer werkt met alle gevolgen van dien. (bestanden verloren, corrupt, niet meer te benaderen etc.)

Jaa! Gelukt!
Niet met alles opnieuw installeren (dat was echt mijn uiterste optie), maar via de veilige modus de driver proberen te installeren.
Dat lukte wonderbaarlijk! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan