Driver van Acer Aspire t671

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
hallo,

ik paar dagen geleden mijn pc geformateerd en kan nu geen dirvers voor de ethernet controller vinden
ik heb de vga driver en sm bus al gevonden maar ik moet nog : pci device, audio, ethernet!
de ethernet vind ik de belangrijkste dus als jullie die vinden doe ik de rest wel.

alvast bedankt,

Mastah G

ik moet niet van vista hebben ik heb Win Xp dus.. ik had ook al gekeken naar die drivers maar ze lukken niet op Xp .

nog andere sugesties?

groetjes,
Mastah G

je hebt ook niet ergens heeeel toevallig ergens een cdtje met drivers van je pc liggen...

ik heb thuis wel een cd maar is van vista ik heb de Xp cd van me neef geinstalleerd

Download en installeer PC Wizard, gratis: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Start het programma op en je ziet precies wat er allemaal in je pc zit en nog veel meer, dus ook welke ethernet-controller.
Download de drivers dan van de fabrikant van de controller i.p.v. Acer!

ik heb al geprobeerd maar hij wil niet installeren op een of andere manier:confused:

die prog. heb ik op me usb stick staan en ik heb ook everest home en belarc en alles maar nix laat iets normaals zien

dus als jullie andere ideeën hebben zijn ze altijd welkom ;)

groetjes,

Mastah G

maar wat staat er dan als je die programmaatjes draait?? misschien dat wij er wel wat wijzen uit worden...

hij zegt dat hij nix kan downloaden als ik die pc wizard installeer. bij belarc laat hij alleen de updates zien, en bij everest home kan ik nix zien. ik heb alleen de driver ethernet controller nodig de rest is geinstalleeerd ..
ik zoek zelf ook al dagen lang naar die 1 (********) driver
als jullie een driver vinden hoor ik het graag

Groetjes,
Mastah G

ik heb de drivers geinstalleerd :thumb:

bedank voor al jullie hulp;)

groetjes,
Mastah G

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan