Driver van GPU crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

AliBengali

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2015
Berichten
5
Hallowa - Mijn Driver van mijn GPU blijft crashen, ik denk toch dat het een crash is - want steeds als ik een game aan het spelen ben krijg ik na een tijdje een zwart scherm en dit blijft zo aangaan dus ik veronderstel dat het een crash is van mijn driver kan iemand hierbij helpen?.

ik heb dit reeds geprobeert:

- Driver geupdate (dan krijg ik continu een zwart scherm als ik mijn muis nog maar beweeg)
- Driver gedowngrade (dan krijgt ik dus enkel een zwart scherm als ik aan het gamen ben)
- mijn GPU eruit gehaald en eens stof vrij gemaakt

is er nog iets dat ik kan proberen?
 
Welkom op Helpmij, ik heb je vraag verplaatst van overige software naar videokaarten
 
Geachte AliBengali,

Het zou fijn zijn als u ons wat meer gegevens geeft zoals welk besturingssysteem u heeft en welk type GPU u heeft

Met vriendelijke groet,

Abchrisabc
 
mijn os is windows 7 en mijn GPU is een Nvidea Geforce GTX 660ti

dit is er op aangesloten:

2 schermen en een oculus rift.

zou het mss ook kunnen dat ik hem overbelast en beter een bridge zou doen of een zwaardere kopen? (als ik hem overbelast natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Die driver update is best wel heel erg vreemd aangezien dat alleen maar zou moeten helpen.
Hoe heb je je driver geupdate? Via Geforce Experience?
Verder raad ik aan om alle drivers te updaten, dus ook van je moederbord, schijven enz.
Staat er in het Windows gebeurtenissenlogboek iets van een fout als de pc vastloopt?
En wat als je gamed zonder dat tweede beeldscherm en je oculus rift? Crached hij dan ook nog?
 
Ding is stofvrij?
Temperatuur ook gecontroleerd?
Energie beheer staat goed?
 
Die driver update is best wel heel erg vreemd aangezien dat alleen maar zou moeten helpen.
Hoe heb je je driver geupdate? Via Geforce Experience?
Verder raad ik aan om alle drivers te updaten, dus ook van je moederbord, schijven enz.
Staat er in het Windows gebeurtenissenlogboek iets van een fout als de pc vastloopt?
En wat als je gamed zonder dat tweede beeldscherm en je oculus rift? Crached hij dan ook nog?

ik heb men driver geupdate via de geforce experience, maar ook eens manueel gedaan en dat bracht ook niets op.
ik ga al men drivers eens proberen te updaten (als ik ze vind teminste) en er staat wel eens een Display error in men event viewer en gigantisch veel DNS client events als een warning.
en zonder de oculus rift had ik het ook en zonder dat 2de scherm had ik het bijna niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ding is stofvrij?
Temperatuur ook gecontroleerd?
Energie beheer staat goed?

stofvrij heb ik het al een paar keer gemaakt.
temperatuur is tussen de 38 - 42 graden.
en hoe zit het met dat energie beheer want dat vind ik nergens?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan