Driver videokaart stopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
4.846
Hoi,

Sinds de pc werkt draait er lekker vista op.. Als ik nu Farcry 2 op start (Alles op ultra high en veryhigh, reso op hoogst dat scherm kan, 1280 / 1024) Dan stopt de videokaart driver ermee..

Intel E8500
Nvidia Geforce 9800GTx
OCZ 4 gb ram (1000 kitt)


Verder krijg ik geen melding. Iemand enig idee?
 
je zegt de videokaart stopt ermee...

Ik veronderstel dat je je kast hebt opengemaakt en hebt gekeken wat er op dat moment gebeurd?
Of wat zie je dan gebeuren op je scherm?
Blijft alles vasthangen???

Heb je het probleem ook met andere spellen?
 
je zegt de videokaart stopt ermee...

Ik veronderstel dat je je kast hebt opengemaakt en hebt gekeken wat er op dat moment gebeurd?
Of wat zie je dan gebeuren op je scherm?
Blijft alles vasthangen???

Heb je het probleem ook met andere spellen?

De videokaart stopt niet, het stuurprorgamma stopt. Dus de videokaart blijft netjes aan maar het programma dat de videokaart aanstuurt stopt ermee en draait even later weer verder waardoor het onmogelijk word om een grafisch zwaare game te spelen
 
Wat heeft dat voor zin dan?:eek:

ja, aangezien Probleempjes zei dat de videokaart stopte veronderstelde ik dat Hij de kast had opengemaakt en gecontroleerd had dat de videokaart gestopt was met werken, wat nu blijkt dat het niet zo is...

Maar Probleempjes, je hebt dit probleem dus met elke zwaar grafische spel?
 
ja, aangezien Probleempjes zei dat de videokaart stopte veronderstelde ik dat Hij de kast had opengemaakt en gecontroleerd had dat de videokaart gestopt was met werken, wat nu blijkt dat het niet zo is...

Maar Probleempjes, je hebt dit probleem dus met elke zwaar grafische spel?

Hoe kun je dat zien dan, of je videokaart werkt of niet wanneer je je kast openmaakt???:eek:
 
ja, aangezien Probleempjes zei dat de videokaart stopte veronderstelde ik dat Hij de kast had opengemaakt en gecontroleerd had dat de videokaart gestopt was met werken, wat nu blijkt dat het niet zo is...

Maar Probleempjes, je hebt dit probleem dus met elke zwaar grafische spel?

Ja helaas wel. Elke keer zodra ik bij een NIEUW spel Anti Aliasing aanzet dan stopt de driver ermee. Doe ik dit namelijk bij BF2 (8x AA) dan draait ie vrolijk door..
 
Hoe kun je dat zien dan, of je videokaart werkt of niet wanneer je je kast openmaakt???:eek:

ja ok, ik begrijp het al, ik heb een flater begaan :p
Ik zou zeggen wanneer je vintilator stilvalt maar dat is ook niet helemaal waar hé ;)

Probleempjes, waarschijnlijk heb je al de nieuwste driver geprobeerd of is deze al geinstalleerd, niet?
(er bestaan ook zo'n programma's waarmee je automatisch op de laatst nieuwe drivers kan gaan zoeken, ik kan helaas niet zo direct op een naam komen. Misschien moet je zo'n programmatje eens proberen)

Doe ik dit namelijk bij BF2 (8x AA) dan draait ie vrolijk door..
Maar wat je bedoeld met dit weet ik niet...
ik ben niet zo mee in de game-termen :eek:
 
ja ok, ik begrijp het al, ik heb een flater begaan :p
Ik zou zeggen wanneer je vintilator stilvalt maar dat is ook niet helemaal waar hé ;)

Probleempjes, waarschijnlijk heb je al de nieuwste driver geprobeerd of is deze al geinstalleerd, niet?
(er bestaan ook zo'n programma's waarmee je automatisch op de laatst nieuwe drivers kan gaan zoeken, ik kan helaas niet zo direct op een naam komen. Misschien moet je zo'n programmatje eens proberen)


Maar wat je bedoeld met dit weet ik niet...
ik ben niet zo mee in de game-termen :eek:

AA = (America's Army) Anti Aliasing

Heb overigens XP er nu op staan (x64) en de drivers van de videokaart van de nVidia site.. En heb geen problemen meer. Toch bedankt voor je reacties!
 
AA = America's army :p Wel, ik dacht al dat het anti Aliasing was maar ik had het meer over "BF2" ;)
Waarschijnlijk een afkorting van een spel zeker :)

Maar ja, jammer (vind ik toch) dat je dan al naar xp bent teruggekeerd
al heb ik de xp-pc van men ouders toch ook zeer mooi uitgerust zodat deze er net uitziet alsof het vista is :p
Ik zou namelijk niet meer teruggaan naar xp gewoon door de lelijke interface, maar men ouders dachten dat ik er wel gewoon vista had opgezet :p

Goed dat alles dan toch maar terug werkt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan