driver videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamez

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
Berichten
133
beste mensen,
Ik heb een HP-compu en heb onlangs windows XP Pro geinstalleerd, hij herkent echter niet mijn videokaart/geluidskaart. IN mijn kast kan ik ook niet zien om welk merk het gaat, volgens mij is namelijk alles geintegreerd op het moederbord. Het luisteren van een cd wil ook niet echt lukken, hij geeft dan bij de media player de volgende foutmelding: Cannot play back the audio stream: no audio hardware is available, or the hardware is not responding!

Heb al geprobeerd een standaard kaart te installeren:
Audio codec
creatice techn sound blaster 16
microsoft mpu-401

bij ook bij deze opties geen resultaat!
kan iemand mij helpen?:( zou supergaaf zijn als er weer een beetje muziek uit kwam

m.vr.gr. Jamez
 
Als het onboard kaarten zijn moet je eens kijken of de drivers op de cd van je moederboard zitten. Normaal is dat wel zo, weet niet of dat bij HP ook zo is.

Anders moet je even aida32 downloaden. Dan kun je precies zien wat er allemaal in je pc zit.

Aida32 kun je hier downloaden (start automatisch)
 
re

okay,
Alvast vriendelijk bedankt, zodra ik thuis kom zal ik het gelijk ff proberen!:thumb:
groeten Jamez
 
great!

Mensen bedankt voor de genomen moeite!! het aida-programma is echt een aanrader voor diegene die gewoon in normale taal wil weten wat er nu precies in zn pc zit. ik kon gewoon kijken bij de videokaarten>download drivers aanklikken en tadaa!
super en nogmaals bedankt!

:D :thumb:

groeten Jamez
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan