driver videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

naat

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
15
Hoi,
Ik heb een packard bell 770mhz pc met geintegreerde videokaart. De video kaart ging stuk en toen heb ik iemand via de pci slot een nieuwe kaart laten inzetten. Het werkte perfect totdat ik problemen met de pc kreeg en de pc terug moest zetten naar de fabrieksinstellingen. Nu krijg ik de monitor alleen op 16 kleuren en heb ik de driver nodig voor de videokaart. Als ik in het systeem kijk geeft ie aan standaard-pci-videoadapter vga en Intel 82810 graphics controller aan. Waar kan ik de driver ophalen?
 
videokaart

Ja dat heb ik gedaan en dan geeft hij aan standaard-pci-videoadapter vga. Moet ik misschien nog de oude die van intel verwijderen uit het apparaatbeheer?
 
Nee, het verwijderen van de Intel zal daar geen invloed op hebben.
Ik ben bang dat er dan niets anders op zit om de kast open te maken en te kijken wat er op de videokaart staat.
 
Opgelost

Hoi,
Ik heb je advies opgevolgd en de pc open gemaakt. De driver heb ik gevonden op driverguide.com
Het was een SiS 6215. De oude intell onboard card heb ik verwijderd en nu is het beeld weer normaal.
Zonder help.mij ben ik nergens.
Mijn dank is zeer GROOT
 
... en dat is nu zo mooi.. Simpele vraag; serieuze reacties.. en vaak weer iemand gelukkig gemaakt.

(moest even van het hart...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan