driver volgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.

daandaanie

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2012
hallo,

ik wil graag opnieuw installeren maar ik weet niet wat de driver volgorde is.
zou iemand mij die kunnen vertellen?
alvast bedankt

Hoi,

Over het algemeen begin je altijd met de drivers t.b.v. moederbord en dan maakt het niet echt veel uit maar gewoon vanuit moederbord werken dus

en wat gaat windows update doen?
installeerd die uitzich zelf ook drivers?

Hoi,

Die staan meest bij de niet verplichte update's en alleen al ze recenter zijn als die er al geinstalleerd zijn.

Hoi,

Die zou ik zekers allemaal doen van boven naar beneden afwerken en zelf heb ik ze standaard op een usb stick staan altijd handig laatste is zomaar een idee van mij hoor

en dan voor de rest gewoon de drivers voor mijn videokaart en ssd installeren

Hoi,

Videokaart wel maar de ssd zal niet nodig zijn wordt zo door windows ondersteund

Hoi,

Succes:thumb: en bij enige twijfel even vragen hoor;)
Mocht je na de installatie nog iets missen bij apparaat beheer dan zou deze nog bij moederbord utility staan

Laatst bewerkt:
zal ik zeker doen
en die tip van de utility kan zeker van pas komen

Laatst bewerkt:
download slimdrivers via slimdrivers.com even scannen en de drivers instaleren ;)

kan ik gewoon mijn ssd formatteren en via dvd met windows erop mijn pc aanzetten en de installatie starten?
zonder problemen

Goedemorgen,

Ja dat zal gaan je weet dat je dan de dvd speler als first boot moet zetten en ik weet niet maar hou je ook rekening dat je de windows activatie code ook moet hebben om de nieuwe installatie te activeren.
Zou deze ook eens lezen

Laatst bewerkt:
Als ik mijn ssd dan ga formatteren moet ik die dan quick formtteren of normaal?
Wat is het verschil

En kan ik m formatteren bij de installatie of moet ik dat doen met bijv. Linux live?

Goedemorgen,

Even terug naar begin je wilt windows opnieuw installeren staat de oude installatie ook op de ssd?

Laatst bewerkt:
Ja mijn windows staat nu op mijn ssd en ik wil hem opnieuw installeren
Dan hoef ik m niet te formatteren toch :o

Goedemorgen,

Dan als je van de windows dvd opstart dan krijg je op een gegeven ogenblijk de vraag voor aangepaste installatie kies daarvoor en je kan dan de c partitie (ssd) formatteren .want dat zal moeten gebeuren als je opnieuw wil installeren ,en je hebt de activatie code?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan