driver voor een HP scanjet 3500C

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pc-chiller

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Ik zoek een driver (software) voor mijn scanner Hp scanjet 3500C. De cd's die ik bij dit product bijkreeg zijn onleesbaar geworden op de een of ander manier!!??

Waar kan ik deze driver downloaden?? Op de site van Hp kan ik niets downloaden en moet ik een cd aanschaffen, de oplichters. Is die driver ergens te downloaden?? kazaa ofzo? Ik kan nu onmogelijk scannen.

Vraag verplaatst van diversen naar drivers XP

Er is bij HP wel degelijk een download voor de scanners wat de XP aanpassing betreft.
Ik heb zelf een 3300c en heb alle software bij hen gedownload omdat die CDRom niet meer werkt op XP.
Ook de probemen die ik had na installatie werden door hun hulpdienst keurig opgelost.
ga naar de HP site en zoek scanners op en daarvan de downloads, via een lijst kom je dan wel op jouw scanner. Dan gewoon downloaden en installeren.

Sorry maar ik weet nie hoe dat het komt dat deze url niet gaat maar ik had eerst de driver opgezocht en dan de url gekopieerd naar het bericht en daarna probeerde ik de link maar deze wil niet werken maar het is dus degelijk op die url dat ik je driver heb gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan