Driver voor geluidhardware HP Vectra VL400??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan42

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
351
Op de beurs heb ik een 2e-hands computer gekocht. Er zat W98-ME op en dat werkte goed, echter sommige spelletjes niet. Ik heb er daarom W98-SE opgezet en loop nu tegen het probleem aan dat ik geen drivers heb voor het geluid. Bij opstarten krijg ik een HP-logo, echter geen type-aanduiding. De kast heeft geen aanduiding. Volgens mij hebben ze een HP-moederboard in een anonieme kast gezet. Iniddels ben ik er achter dat het moederboard een HP vectra VL400 is, maar ik kom er maar niet achter welke driver ik daarvoor nodig heb? De geluidhardware is geintegreerd op het moederboard.
Hoe kan ik nu aan een goede driver komen?
 
Hallo Henk (jij zit ook overal),

Die driver op de site werkt heel vreemd. Bij opstarten hoor ik voor een deel het MS-startgeluidje, maar dat wordt opeens afgekapt. Daarna komt er geen geluid meer uit. De detectietest van HP zegt dat er geen HP-producten gedecteerd werden (!!??).
Hoe kom ik nu verder?
 
Kijk eens in apparaatbeheer of daar conflicten o.i.d aangegeven worden.

(Deze computer-eigenschappen etc)
 
Hallo Biertjuh,
Hoe het kan weet ik niet, maar na 2 keer opstarten en driver herinstalleren doet het geluid het opeens. De digitale wereld blijft wonderlijk en ondoorgrondelijk. Wederom hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan