driver voor geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnieboyke

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Ik heb m'n schoonbroer z'n pc geformatteerd en nu blijkt dat z'n geluidskaart niet meer werkt. Ik heb deze dan via apparaatbeheer verwijderd, en dan de pc naar nieuwe hardware laten zoeken. Bij nieuwe hardware komt er dan op : PCI multimedia device. Ik laat hem zoeken naar het gewenste stuurprogramma en dit moet zich op één of andere diskette of cd-rom bevinden die m'n schoonbroer niet in z'n bezit heeft. Weet iemand waar ik dit stuurprogramma kan gaan downloaden.

thx en grtz

Arnieboyke

Het is heel handig om te weten om welke geluidskaart het gaat. Zoek eens op de site van de fabrikant van de kaart.

Als het met Aida32 niet lukt!! Je PC openschroeven en de kaart eruithalen en alles wat er op staat hier posten en dan kunnen we je helpen!!! Als we niks weten kunnen we je ook niet verder helpen:(

PCI Multimedia Device wil alleen zeggen dat hij een geluidskaart ziet, maar niet welke , je zult dus aan moeten geven om welke geluidskaart het gaat zo als de voorgaande forumleden al aangeven.

Ik heb dit doorgegeven aan m'n schoonbroere en wacht ongeduldig op antwoordt. Alvast allen bedankt en ik hou jullie op de hoogte.

thx en grtz

Arnieboyke

thx voor de link naar het programma aida32.
Ik heb een driver gevonden op de site van creative labs.

nogmaals bedankt en tot de volgende

grtz arnieboyke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan