Opgelost Driver voor HL-DT-ST BD-RE BH16NS55

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Waar te downloaden?
 
Ik ook niet.
Windows heeft dat bij mij altijd automatisch gedaan.
Gebruik nu al jaren geen DVD's meer.
 
Is vast een speciale.....versie? 🤔
 
Windows 11 zegt dat de juiste/beste driver aanwezig is. Die link van Edmoor geprobeerd en resultaat is nul, nul.
 
En nu tijd voor wie het wil, voor een bakkie koffie....
afbeelding_2023-11-03_224930793.png
 
Die link is niet van mij maar van LG. Die bieden daar de firmware voor dat apparaat aan.
 
Ja, wat kan ik nog meer doen dan dat downloaden, uitpakken en de toepassing uitvoeren. Eerst blokkeert Windows om veiligheidsredenen de uitvoering dan via een omweg zegt die ATAPI Device can not be found. In Apparaatbeheer staat een uitroepteken en in schijfbeheer is het het apparaat niet zichtbaar. Maar goed Microsoft/Windows kunnen totaal niets zelf oplossen.

"Nooit een driver nodig gehad voor zo'n ding...."
Dat zal ook niet nodig zijn maar zorg dan dat het apparaat werkt!
 
Bij Win10 waren er ook al problemen, das in Google ook terug te vinden, das zo opgelost.
Maak eerst een herstelpunt en probeer het dan.

SOLVED: Windows 10 wont recognize my CD Drive HL-DT-ST- BD-RE BH16NS40

Hi there,
I wanted to post this to a topic of the same title but I couldn't.
I managed to fix this via Registry editor directly and this answer needs to be added to
the main topic.

> In search type "regedit", right-click and run as Administrator
> In the RegEdit menu, select "Find" and search for "HL-DT-ST"
> In any folder it finds that contains the term "CdRom&Ven" go inside it and try to delete the folders. If you can't delete the folders because it says access denied, go inside the folder and delete all of the keys on the right side so that the only key remaining is (Default)
> Continue this over and over by pressing "F3" to find the next value until its finished
> Then, go to Device Manager (via search again)
> Right click on the device and remove it
>If it doesn't get found automatically, click on t
 
Heb ik uitgevoerd, maar is niet gelukt.
 
Terugsturen, tis nog pas geleden. Win 11 wordt niet een gesupport zo te lezen, zeker als je de update v/d firmware wilt installeren.
- This firmware update is for use only on PC’s with Windows 10, 8/8.1, 7.
Dit zie je pas als je Reference open klikt:afbeelding_2023-11-04_224918463.png
En als je naar het hele stuk bovenaan kijkt, zie je dat t/m Win8 genoemd/gesupport zou wordten?
afbeelding_2023-11-04_224751167.png
 
Ja, nieuwe pc onder de arm nemen en terugbrengen. Dat schiet niet op. Is het dit niet dan wel weer wat anders. Dat weten we nu wel van Microsoft. Nieuw OS is achteruitgang en constant maar zoeken naar waar de instellingen zitten en problemen oplossen!

Lijkt mij dat dit dan mede door jullie hulp weer is opgelost. Lower filter is verwijderd.
 
Volgens de website van LG is de firmware-update alleen compatibel met Windows 10, 8/8.1 en 7. Dit betekent dat je Windows 11-computer de firmware-update niet kan installeren. Je kunt ook deze website gebruiken https://promocodius.nl/
 
Welkom

WulfFFF

Twee dingen goed begrijpen.... zei Joop den Uyl altijd.
Deze topic is van 3 november 2023 en staat opgelost.

Lijkt mij de bedoeling dat je meer uit bent om reclame te maken voor de items op jouw link.

 
Terug
Bovenaan Onderaan