Driver voor hp printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

poelske88

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Ik heb een printer van hp namelijk een hp psc 1410 .
Ik heb zonet een laptop gekocht met windows vista en de cd bij de printer is niet geschikt voor vista.
Ik heb al geprobeerd om de driver(full version) van de website van hp te halen. Ik kon wel vanaf men laptop het bevel geven om te scannen maar niet om te printen. Met deze driver kan ik dus niet vanaf men laptop afdrukken.
Iemand een idee wat er verkeerd is of een goei link of iets dergelijks voor en nieuwe driver.

Bedankt

Eerst de software geinstalleerd en daarna pas de printer aangesloten zoals de gebruikelijke werkwijze is ?
De software voor de juiste besturing gedownload ( Vista 64 bit )

ja eerst de software geinstalleerd en dan vroeg hij de printer aan te sluiten
en ik heb de gewone vista versie gedownload (ik denk dat ik maar een 32 bit versie heb)

heeft er echt niemand een idee wat er verkeerd loopt, of waar ik wel een goeie driver kan vinden voor een all in one printer van hp , nl een hp psc 1410

merci

Hoi

Hoe precies geef je het bevel om te printen?

Ed

gewoon vanuit word of kladblok of iets dergelijks zeg ik dat hij moet afdrukken en selecteer ik de juiste printer,
en dan reageert de printer helemaal niet

als ik vanuit hp solution center wil scannen, reageert hij wel

ik kan dus wel scannen maar niet afdrukken

Doe eens een driver check
http://h41320.www4.hp.com/cda/mwec/display/main/hpsn_content.jsp?zn=hpsmb&cp=5681-5682_4101_12__

Kies de juiste printer en daarna bij punt 3 HP driver diagnose
Misschien komt hier iets uit rollen ?

spijtig genoeg ook niet, hij heeft de printer gevonden en dit zijn de resultaten:

U gebruikt de nieuwste driver!
Een controle van uw driverinstellingen wijst uit dat er geen problemen zijn.

Toch bedankt, het was het proberen waard , maar ik weet ook niet meer wat te doen

Hoi

Bekijk ook eens dit : http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=337876

Probeer eens het volgende :
1. Alles m.b.t. de HP installatie verwijderen.
2. Bij Apparaatbeheer alles m.b.t. USB installatie ongedaan maken.
3. Dan laptop opnieuw opstarten en USB zaken laten installeren (geef dit de tijd).
4. Dan software van HP opnieuw juist installeren.
5. Rechtstreeks een testprint proberen (dus niet vanuit Word of zo)

Sukses , Ed

Ik heb het net eens geprobeerd en heb je stappen gevolgd . Maar dit werkte ook niet.
Ik heb nu eens een mailtje gestuurd naar de technische dienst van hp via hun website.
Hopelijk word ik daar iets wijzer van.

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan