Driver voor:Intel 82801FB ICH 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk zou die al gewoon geïnstalleerd moeten zijn, maar je kan hem ook laten zoeken in:
C:\windows\servicepackfiles\i386 of
c:\windows\system32\drivers of
c:\I386

heb t bestand gevonden, in de juiste map gezet. heb die installatie nog een keer gedaan (hij vond nu een nieuwe usb-poort ofzo). maar nog steeds is er geen audioapparaat, en doet mn geluid t dus nog niet. het ligt dus aan iets anders

En je hebt al geprobeerd je geluidskaart opnieuw te installeren? Kijk voor die tijd trouwens even bij je configuratiescherm->software of daar iets tussen staat van je geluidskaart, zo ja, eerst deïnstalleren.

Controleer ook even welke uitroep/vraagtekens er nog in je apparaatbeheer staan.

Ik denk ook dat het raadzaam is om DirectX opnieuw te installeren
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197

die directX sofware downloaden lukt niet, validatie mislukt. heb alle software voor mn geluidskaart verwyderd. er staan nog steeds vraagtekens bij die 3 dingen die ik eerder genoemd heb, maar dat maakt niet uit, t gaat nl om mn geluid.het toevoegen van hardware lukt niet. eerst niet om dat ie een foutmelding gaf, nu niet meer om dat die wizard vastloopt

Hmmzz, validatie mislukt, dat riekt naar een illegale XP versie.

Je zal waarschijnlijk om het één en ander fatsoenlijk te laten werken toch een aantal XP updates nodig hebben.

klopt dat t een illegale versie is ja, en updates.....euh ja, zou kunnen....

Tsja, ik ben bang dat je toch een aantal essentiële updates mist van XP. Je hebt behoorlijk nieuwe hardware, die zal nog niet standaard ondersteunt worden door een 'kale' XP versie.

hmm....okeej. kga binnenkort dat maar ff langs een computerwinkel. ieder geval bedankt voor je hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan