Driver voor laptop GPU

Status
Niet open voor verdere reacties.

91Serpent91

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Hi weet iemand een goede site waar ik een driver voor een GeForce 8600M GT kan downloaden, die van mij werkt niet meer zo goed..

Alvast bedankt:thumb:

...of op site van de laptop fabrikant.

Ik heb al gekeken bij Nvidia maar daar kun je geen driver krijgen voor je laptop :confused:

En bij de fabrikant van de laptop heb je niet de meest recente drivers voor je video kaart en daarbij kom ook nog eens kijken dat die driver niet de meest goede is

Jawel hoor, bij Nvidia kun je ook de "go" selecteren als soort om drivers voor te downloaden. Waar je wel gelijk in hebt is dat er voor de 8600 geen zijn, wel voor hogere versies én ook voor lagere, maar net niet de 8600.
Anders: welk merk en type laptop heb je, welke Windows en met welke driver van Nvidia werk je nú.

Laatst bewerkt:
Merk is Acer nja heb windows Vista

en de driver weet ik niet precies

Ik heb ooit eens deze geinstalleerd VGA Driver nVidia Ver. 7.15.11.5672 (= even gekopieerd van het installatie programma)

En volgens mij zat er eerst gwn zo standaart flut driver in van Acer :p

Dan heb je de bij Acer laatst geplaatste driver (7.15.11.5672 ) voor jouw notebook.
Dé-installeer 'm maar eens en installeer 'm daarna opnieuw, dat wil nog wel eens helpen.

Die driver is niet "van" Acer, de driver die je bij Asus download komt van Nvidia en is, zoals ik dat nu kan overzien, exact dezelfde als die bij Nvidia wordt gedownload.

Hmm ik denk dat het ''hopelijk'' nu wel lukt :p ben nu een driver aan het downoaden van laptopvideo2go en als het goed is moet die het wel gaan doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan