Driver voor modem gezocht voor Windows XP (Pro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
LDR bestand = Load Register From memory. An instruction which puts a value
from memory into the register.
Als dat $ tekentje bij staat dan is het een tijdelijke bestand (in gebruik dus, maar tijdelijk).
Normaal staat hij op poort 1.

Je zegt dat Windows zoekt naar *.inf* bestanden. Jij hebt van dat site de driver(s) gedownload. Zit in dat download geen *.inf* bestand bij? Als jij op dat site kijkt, onder de download opdracht, dan zie je aan de reacties dat werkt niet bij iedereen.

Is de modem wel goed? Haal modem uit. Start PC zonder modem. Sluit PC af. Zet modem (goed aandrukken) weer in. Start PC op. Herkent Windows de nieuwe hardware? Zo niet dan is dat modem misschien kapot.

falco

Laatst bewerkt:
patrickt,

Ik heb dat ook geprobeerd, maar dan hikte de computer en ging in de stress.

Ik denk idd dat de modem nog maar half werkte, want anders was ik er wel sneller achter gekomen. Ik heb een nieuwe modem geplaatst en die werkt zeer goed. De drivers van XP (digitaal, is dat bij een computer dan niet altijd?) er op gezet en aan de gang gegaan met verder installeren van die computer.

Ik weet niet wat het was, maar tijdens het surfen naar de startpagina van 12move liep ik al een virus op.

Ik heb namelijk de hardeschijf geformarteerd en alles er opnieuw opgezet. Het lukte alleen steeds niet om de virusscanner te updaten. Na heel wat pogingen (geloof me, met een 56K modem ga je dan niet blij worden) heb ik na een aantal maal uitvallen van de verbinding de virusscanner kunnen updaten.

Ik had via www.helpmij.nl al een tip gekregen dat het om een virus zou gaan. Het enige waar ik na een schone installatie ben geweest is bij de startpagina van 12move. ( www.12move.nl )

Vreemd, heel vreemd.

Ik heb meteen de 265 e-mail die binnen kwamen via norton antivirus laten scannen. Er waren 31 virussen aanwezig die ik afgemaak heb. ;)

Wat wel heel vervelend is dat als iemand een virus verstuurd dat die gene meestal in 10 a 20 voudig wordt bedolven onder de (automatische) meldingen dat men een virus loopt te versturen. Dan kom je wel aan 265 e-mails waarvan er slechts 5 echte zijn. Ik begrijp het wel, veiligheid gaat voor alles, maar het kan ook overdreven worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan