driver voor Samsung 570S TFT

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik zoek een driver onder Vista voor een driver voor Samsung 570S TFT. Op internet vind ik alleen maar betaalde oplossingen. Samsung zelf heeft 'm niet. Kan iemand mij verder helpen?

Drivers voor een beeldscherm ?

Ik neem aan dat je drivers voor je videokaart bedoeld,
geef even door welk merk en type het is, en ik zoek het voor je op

Mvg

Marco

Drivers voor een beeldscherm ?

Ik neem aan dat je drivers voor je videokaart bedoeld,
geef even door welk merk en type het is, en ik zoek het voor je op

Mvg

Marco

Nee ik bedoel voor mijn beeldscherm. Alles werkt nl. prima op een andere monitor, maar bij deze krijg ik een geblokte melding met "Wrong Video Mode". In veilige modus doet hij het wel.

Hoi !

Dan in Veilige Modus de frequentie aanpassen naar 60 Hz. !

Daarvoor heb je geen drivers nodig.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dan in Veilige Modus de frequentie aanpassen naar 60 Hz. !

Daarvoor heb je geen drivers nodig.

Greetz,

Harry.

Hoe doe ik dat?
Ik heb gezocht onder: rechtermuis op beeldscherm - aan persoonlijke voorkeuren aanpassen.
Ik vind daar geen mogelijkheid om het aantal hertz aan te passen....
Ik heb op een andere PC gekeken, Daar kan ik onder het tabblad beeldscherm eem vernieuwingsfrequentie selecteren in hertz, maar op de andere niet. daar is alleen "standaardwaarde van deze hardware gebruiken" beschikbaar.

Laatst bewerkt:
In het persoonlijke voorkeuren scherm, kun je links onder naar beeldscherm, daar naar geavanceerde instellingen, dan naar adapter. Hier kun je de frequentie instellen.

Zijn de drivers van je videokaart wel goed geinstalleerd?

In het persoonlijke voorkeuren scherm, kun je links onder naar beeldscherm, daar naar geavanceerde instellingen, dan naar adapter. Hier kun je de frequentie instellen.

Ik kan het niet vinden. Als ik naar persoonlijke voorkeuren ga, krijg ik een tabblad met;

"persoonlijke instelling voor vormgeving en geluiden"

Dat tabblad bestaat uit een linker- en een rechter deel.

In het rechter deel kan ik helemaal onderin naar beeldscherminstellingen. Als ik dat aanklik krijg ik een tabblad 'beeldscherm', waar ik de resolutie kan aanpassen. Ik kan daar ook naar geavanceerde instellingen. Daar kan ik wederom kiezen voor een tab 'beeldscherm'. Vervolgens kan ik bij vernieuwingsfrequentie niets aanpassen. Er staat alleen "standaardwaarde van deze hardware gebruiken".

De PC geeft aan van wel. Is er een manier om dat te controleren?

Daar kan ik wederom kiezen voor een tab 'beeldscherm'. Vervolgens kan ik bij vernieuwingsfrequentie niets aanpassen. Er staat alleen "standaardwaarde van deze hardware gebruiken".
Hier zou toch echt adapter moeten staan. Lijtk erop dat je niet de volledige videokaart driver geïnstalleerd hebt staan.

Hier zou toch echt adapter moeten staan. Lijtk erop dat je niet de volledige videokaart driver geïnstalleerd hebt staan.

Dan zou er toch een uitroeptekentje voor moeten staat in apparaatbeheer?
Ik heb een Nvidia Geforce 6150SE nForce 430.

Kan via Windows update geïnstalleerd zijn, maar dat is niet de volledige stuurprogramma.

Kan via Windows update geïnstalleerd zijn, maar dat is niet de volledige stuurprogramma.

Ik heb via de site van Nvidia een scan uitgevoerd en een stuurprogramma gevonden. Dat heb ik geïnstalleerd. Dat was geen oplossing.
Via app. beheer nog een keer het stuurprogramma laten bijwerken, maar hij geeft aan dat het juiste stuurprogramma is geïnstalleerd.
Zou het kunnen dat deze monitor niet op Vista werkt?

Hoi !

Monitor werkt zonder problemen op ieder OS mits je instellingen correct zijn.

Als je de drivers korrekt geinstalleerd hebt staat er in je configuratiescherm een icoon van nVidia.
Hierop klikken en de 60 Hz. instellen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Monitor werkt zonder problemen op ieder OS mits je instellingen correct zijn.

Als je de drivers korrekt geinstalleerd hebt staat er in je configuratiescherm een icoon van nVidia.
Hierop klikken en de 60 Hz. instellen.

Greetz,

Harry.

Oké, maar wat kan er fout gaan als ik Nvidia laat scannen en e juiste drivers laat installeren? Nvidia geeft me toch niet, net als bij Windows update, een verkeerder driver?
Hoe kan ik die driver goed installeren?

Hopi !

Nogmaals: je hebt geen graka, maar een on-board grafische chip.

Je moet bij nVidia de chipsetdrivers voor je mobo halen (of op de site van de PC-fabrikant als het een OEM-PC netreft), daarna is ook de grafische chip correct geinstalleerd.

Greetz,

Harry.

Hopi !

Nogmaals: je hebt geen graka, maar een on-board grafische chip.

Je moet bij nVidia de chipsetdrivers voor je mobo halen (of op de site van de PC-fabrikant als het een OEM-PC netreft), daarna is ook de grafische chip correct geinstalleerd.

Greetz,

Harry.

Nogmaals? Sorry, maar ik begrijp er geen bal van..... Wat is een mobo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan