Driver voor Video 2 PC van ION ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jor177

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Hallo,

ik moet ff een driver hebben van ion video 2 pc..

gewoon een exe bestand graag.. geen software of andere programmaas..

gewoon een bestand met een driver, Als je de cd zelf hebt.. kun je het bestand bijvoorbeeld uploaden op mediafire.

En mij dan de link geven.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Al op de site van ION proberen te kijken?
Daar vind ik deze driver voor XP, Vista en W7.

thx voor je reactie.. maar daar heb ik al gekeken.. en werkt niet op win7

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor het reageren!
maar daar hadden we het net al over.. dat is dus de site waar het niet lukt..
Ik hoop op iemand die de cd heeft en die de DRIVER setup op internet kan zetten.

Heb je al geprobeerd:
- het .exe bestand als administrator uit te voeren;
- het in compatibileitsmodus van XP uit te voeren?

ja.. ik ben vergeten te vertellen dat het maar een paar losse bestanden zijn zonder een setup exe.
dus.. en als ik het misschien op een of andere manier het tot een exe bestand kan samenvoegen?

Zegt Windows dat er nieuwe hardware is gevonden? Anders moet je die bestanden uitpakken en die directory opgeven als locatie voor drivers.

Ja, ook al geprobeerd..
Iedere keer zegt ie weer dat het niet gelukt is om software te installeren..

Heb je ook automatisch geprobeerd te installeren? Ik bedoel in ieder geval dat je handmatig de drivers laat zoeken...

Ik heb echt alles geprobeerd, elke driver scanner langs gelopen.. echt alles maar het liefste wil ik gewoon die setup exe.

In W7 staan de drivers in deze (C:\Windows\System32\DriverStore) map. Pak de je zip daarnaartoe uit, maar wel zo dat ze nog in een mapje staan. Succes!

bla bla bla ( dit bericht is veranderd omdat ik mn email niet mocht laten zien ofzo)

Laatst bewerkt:
1. *KNIP* Opmerking is modgedrag, ook dit tolereren we niet >wilde alleen dat het zo snel mogelijk verwijderd werd, door mod of door TS<
2. ik denk dat ik je niet veel verder kan helpen dan waar je nu bent, voordat ik er eerst een studie van zal moeten maken :cool:. Maar dat is geen probleem verder.

Laatst bewerkt:
Succes met je studie XD
nee, is goed ik kijk wel veder..

@jor177
bla bla bla ( dit bericht is veranderd omdat ik mn email niet mocht laten zien ofzo)

Emailadressen geven van derden is idd niet toegestaan volgens de huisregels.
Echter reageren we uitsluitend via het forum en niet via mail.
Ook de eigen mailadressen worden uit veiligheidsoverwegingen verwijderd uit de topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan