driver voor webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan109

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
20
Hallo,
ik heb deze webcam : "Videk iMate HM2130 Webcam Media Kit". Ik wil deze op mijn nieuwe PC installeren maar ik heb de CD met de drivers niet meer. Ik heb al zowat van alles geprobeerd maar ik krijg het niet aan de praat. Drivers gezocht op internet mocht niet baten. Geprobeerd de drivers van mijn oude PC te halen en over te zetten naar nieuwe PC; ook niet gelukt. AlS IK HEM WEER OP OUDE pc AANSLUIT WERKT HIJ ZONDER PROBLEMEN. Na vele pogingen heb ik de cam geinstalleerd gekregen maar nu geeft hij geen beeld.
Ten einde raad???
Alle hulp is welkom. Thx.
 
Kijk ook even in deze map:
C:\WINDOWS\system32\drivers

Ikm kan de cam wel vinden bij videk.
Maar geen drivers.
Ik denk dat je even moet mailen in het engels naar Videk.
sales@videk.co.uk
 
Laatst bewerkt:
Kijk ook even in deze map:
C:\WINDOWS\system32\drivers

Ikm kan de cam wel vinden bij videk.
Maar geen drivers.
Ik denk dat je even moet mailen in het engels naar Videk.
sales@videk.co.uk

Bedankt voor reactie. Ik kan idd de cam ook wel vinden, op meerdere sites, maar geen drivers. DAt mailtje kan ik wel proberen natuurlijk. Bedankt
 
Bedankt hoor, maar dit is net als op die andere sites. Met deze file haal je een programma binnen (driver detective) die mits betaling misschien je driver kan vinden.
Toch bedankt voor je hulp.

@mrmusic
Het is dezelfde webcam waarmee je een hele tijd geleden Dragos hebt proberen te helpen (topro webcam). Ik probeer hem ook te bereiken want hij hoeft toen zijn driver cd terug gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan