Driver voor windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenotje

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Berichten
62
Hoi,

(ik was een bericht aan het typen maar toen ik smiliej wou toevoegen was iej weg, dus ik hou het kort)

Ik ben op zoek naar een driver voor een Isert electronic frees /graveer voor Autocad2000/windows, DOS werkt wel. (Dus geen Cocut van eurosystems!)

Zou iemand me kunnen helpen? Ik kan geen driver vinden.
T zou leuk zijn als ik er een vond want t is een mooie frees!

Thnxzz

Jeroen
 
Verplaatst naar hardware diversen

Het is wel makkelijk als je noemt welke type frees je van Isert hebt en welke Windows-versie je gebruikt.
 
Ik gebruik windows 98 voor die frees.
Ik weet hoe het geprogrammeerde aansluit kastje heet, ik vergeet alleen steeds te kijken. Over de bank zelf kan ik niet echt iets vinden.

Het is een 200Mhz PC waarop ik Acad 2000 ('t draait best goed!) heb draaien, eerst had ik een 386 met ms-DOS en een zeer oude versie van Autocad. De DOS driver werkt alleen onder DOS (DOS-prompt uiteraard ook).
 
Er zal toch wel ergens een merk en type aanduiding staan? Zonder zoiets is het haast ondoenlijk iets te vinden..
 
M'n Duits is niet opperbest. (hele jaar een vijf, maar toch met een 6 overgegaan :) )
Ze hebben ze wel, dus ik zal ff de hulp in moete roepen van iemand die beter duits kan.

In de handleiding staat ook hoe ik de controllerkast aan kan sturen in GW-Basic :)

Weet iemand mischien hoe ik anders zelf een driver kan schrijven? Of is dat onmogelijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan