driver waar ???

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
ik weet niet of ik hier op de juiste plek sta voor deze vraag.
maar probeer het toch. ik ben op zoek naar een paar drivers voor mijn Laptop . ik heb een oude Toshiba Satellite laptop gekregen die het niet deed. ik heb hem nu een beetje op gang maar mist nog een paar drivers . en wel die van het geluid en mijn modem .
het gaat om de Satellite S1690 CDT Model nr: PS169E-49986-DV en werkt op windows 98 kan iemand mij hier aan helpen . ????????????????????
volgens mijn PC moet het een Conexant PCI Modem enumerator zijn . en van het geluid
Crystal SoundFusion CS4281WDM audio
tjima

Laatst bewerkt:
Ga naar deze page van Toshiba en vul de gegevens in zoals je kunt zien in de screenshot.
Klik vervolgens op "Zoek".
Daar vind je alle drivers die je nodig hebt. :)

Doe eerst de modem, en sla de file op.
Begin dan opnieuw en zoek de audio.
Eventueel kun je verse drivers ophalen voor de rest van je flaptop.

Succes.

Laatst bewerkt:
inderdaadlange pier het bovengenoemde adres werkt niet meer . welke dan wel ????
en hoe en waar moet ik deze drivers installeren ??

Heb je al geneusd op de site die @Paul-RT gaf?

En als je gewoon aanmeld op die driver site, kun je overal in, klik alleen geen rommel aan die je niet wilt hebben, de registratie is gratis, en de drivers ook.

nou ik heb verscheidene keren geprobeerd om op deze stie www.driverguide.com de drivers te downloaden maar mij lukt het niet, krijg wel een hele grote vragenlijst en ik moet een bestelling opgeven .

tjima

Sorry hoor, je kunt je gewoon registreren, en hoeft het allemaal niet in te vullen.
Maare, ik snap niet wat je daar te zoeken hebt, binnen 1 minuut zijn ze te krijgen op de site van Toshiba.:confused:

Hier en hier zijn ze.

Lange Pier bedankt ik heb ze nu gedownload
moet ik deze drivers nu in de windowsmap installeren of kan het ook in een ander map ?

Tjima

Uitpakken in een door jouw gekozen/gemaakte map, het is toch een zip?, en daar vanuit installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan