Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

ecasmb

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Hoi ..
ik heb gisteren windows 7 geinstalleerd
(dual boot)
ik heb alle drivers behalve 1
die van yamaha PSR-295
ik heb daarvan de vista driver (.inf)
maar hoe kan ik hem installeeren bij trouble shoot
zoekt hiij aleen maar op windows update en op de cd van yamaha zoekt
hij ook niet (driver cd)

Helpmij

Hoi !

Rechts op het .exe-bestand klikken, kiezen voor tabblad comptabiliteit, instellen ials Vista SP1, vinkje zetten bij: "Uitvoeren als administrator" , klaar !

Greetz,

Harry.

Hoi

Dan zet je de map met de drives op je buroblad, klikt in apparaatbeheer (Device Manager) rechts op het te installeren apparaat. kies voor: Ik wil zelf kiezen (Browse My Computer for driver Software), geef het juiste pad aan,, en nu zou het moeten lukken, mits:

Je Win 7 32-bits geinstalleerd hebt,

De drivers Vista-drivers zijn.

Greetz,

Harry.

Lukt dat niet, installeer dan de Virtuele XP en installeer 'm daarin ! (met XP-drivers uiteraard).

Greetz,

Harry.

Ik wil zelf kiezen (Browse My Computer for driver Software),

dat kan niet op windows 7 (daar had ik al aan gedacht dat moest ik namenlijk ook op vista doen)

ik heb virtual box ginstalleerd en verwijderd omdat win7 vast liep en dan zag ik een blauw scherm en als ik hem run (xp) op qemu loopt hij bij het opstarten vast

Hoi !

Momenteel trommel ik op een Win 7 PC en er komt wel degelijk een " Browse my Computer " in beeld als je de handelingen volgt zoals in mijn vorige post omschreven !

Virtuele XP idem: inmiddels op zo'n tiental Win 7 PC's geinstalleerd enig probleem, zoals ook op deze PC.
Ik heb m.b.v. .de virtuele XP een oude Logitech webcam geinstalleerd, waar zelfs geen Vista drivers voor zijn !

Heb je een originele Win 7-versie, gedownload bij @Microsoft ?
Er is n.l. nogal wat rommel in omloop op de div. torrent-site's.

Heb je wel een originele Win 7-versie ?

Dan heb ik geen verklaring.

Meld je probleem bij @Microsoft, dan krijg je via het staande vlaggetje rechtsonder op je taalbalk vanzelf een mogelijke oplossing.

Greetz,

Harry.

opgelost

ik heb een mailtje naar microsoft.com gestuurd (+ de driver)
en ze hebben een exe bestand van gemaakt kweenie hoe maar toch opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan