driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariane01

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Wie kan mij de beeldschermdriver bezorgen van Medion md20999? Of waar kan ik hem downloaden? Besturingssysteem windows 7 pro.

Dat had ik ook gevonden maar betalend als ik het me goed herinner.

Voor een beeldscherm heb je vrijwel nooit losse drivers nodig. Wel zal je je videokaart-drivers moeten installeren ;)

Ik zal dat morgen eens bekijken, moet om 20.00 uur naar vergadering.

Medion en drivers? Nooit een keer dacht ik.

Sluit hem maar gewoon aan als standaard monitor en gebruik het stuurprogramma van de videokaart voor kleuraanpassing en andere opties. Voor mijn monitoren heb ik wel eens een resolutie nodig gehad die er in de lijst dan niet is maar je kunt in een voorlaatste versie van het algemene Nvidia driver-programma zélf een resolutie definiëren, die dan aan de lijst wordt toegevoegd. Ik hoop dat je daarmee geholpen bent.

Ik heb heb hem als standaardmonitor aangesloten maar bij alle resolutie-instellingen worden cirkels ovaal weergegeven. Voor de crach van gisteren was het beeld OK.

Probeer eens via het OSD menu van de monitor alle instellingen naar standaard te herstellen en doe een auto-calibrate.

ATI standaard VGA . Zou de Nvidia stuk kunnen zijn waardoor crash?

Als er ATI standaard VGA staat is er in ieder geval niet een juiste driver aanwezig. Dus als je ons verteld welke videokaart je precies hebt, dan kunnen we de bijbehorende driver voor je opzoeken ;)

Is het een fabriekspc? zo ja, dan kunnen we dat ook wel opzoeken aan de hand van het typenummer. Zo niet, dan moet je de pc helaas openen om het van de stickers af te lezen.

Is geen fabriekscomputer. Ik zal hem opendoen maar dat gaat wel wat duren (moet een en ander demonteren eer ik aan de PC kan).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan