drivermax

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,

Heb het programma drivermax gedownload en heeftdiv updates binnen gehaald en met en zonder succes.
Wat wil het geval, mijn usb poorten waaronder die van de aansluiting voor mijn camera kan het stuurprogramma niet laden -zonder foutmelding.
Nadien gaf hij eerst mijn dvd speler ook een usb probleem aan, maar nadat ik systeemherstel had uitgevoerd gaat het weer goed met mijn dvd speler ,maar niet met mijn camera.- deze ziet wel de aantal foto's op de camera maar installeerd deze niet naar desbetreffende map.kan niet importeren
Hoe krijg ik dan de vorige usb drivers weer terug in de oude stand en is dit wel het probleem.
Mn printer ed werkt weer wel.
Een andere usb poort gebruikt maakte niet uit.Na systeemherstel is wel het programma verwijdert drivermax al was ik me goed bewust dat het oppassen geblazen was!
Anderzijds kan je er achter komen om de juiste driver versie te controleren voor mijn pc.
ik heb een dualcore2 2.13 mhz E 6400.
Hopelijk kan iemand me helpen dit te kunnen herstellen,want schijnbaar lukt het niet na systeemherstel oude drivers terug te zetten van usb poorten.

gr sierras

Waarschijnlijk zijn de drivers van je camera verdwenen en niet van je usb poorten

usb

misschien, alleen ik zie bij apparaatbeheer een 3 hoeksbord met uitroepteken staan en daarbij staat dus dat het niet werkt met code 10!
Maar heb daarvoor opnieuw mijn cd rom met driver geinstalleerd en toch ziet hij deze driver niet hoe kan dat dan?

sierras

usb

moet ik dan een nieuwere cameradriver downloaden terwijl het hiervoor wel werkte , alleen nu niet door de nieuwe driver van de usb poort?

gr sierras

Doe je dat allemaal met je camera wel of niet aangesloten?

usb

aangesloten,daarentegen heeft vista de eigenschap om zelf te installeren terwijl deze eenmaal contact heeft met de camera

Ik zou toch eens de camrra loskoppen, de cameradrivers helemaal verwijderen.alles pschonen wn dan eerst de camera drivers installeren en pas daarna, of wanneer de software daar om vraagt, de camera aansluiten

usb

ik zal het nog eens proberen,voor zover bedankt,
Je hoort er wel van.

gr sierras

usb

hoi music,

Nou het wil zoals je zei nog niet lukken met installeren wil alleen de hoeveelheid foto's laten zien maar importeerd niet blijft erin hangen als het ware

sierras

Welk moederbord heb je?

En doen andere USB apparaten het wel gewoon goed?

usb

hij geeft nu aan bij -draagbare apparaten bij apparaatbeheer dat stuurprogramma goed is geinstalleerd ,maar waarom importeerd hij dan niet!

usb

ja mijn printer doet het goed , mijn draadloos internet ook en een usb kabel voor mijn tomtom ook ok.
Nu net geeft hij weer aan dat mijn camera geen stuurprogramma kan installeren terwijl het net goed aangaf ,maar ik er niets mee kon doen.

sierras

usb

hij heeft nu mijn camera weg gehaald bij draagbare apparaten en zet hem nu neer bij besturing spelletjes en geluid neer met geel uitroep teken

Dan ligt het dus sowieso niet aan de USB drivers van je moederbord, dan zouden andere apparaten ook problemen geven.

Ik kan op dit moment helaas niet veel anders bedenken dan dit:

Camera los van systeem
Drivers verwijderen
Alles opschonen met b.v. CCleaner
Nieuwste cameradrivers downloaden
Die installeren
Camera aansluiten

usb

ik heb ccleaner, ga het nog eens proberen bedankt zover.

sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan