Drivers acer 5310

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste mensen, de drivers op de website van acer (f6sata) wil niet werken.
Weet iemand een andere lokatie om deze drivers te downloaden?
alvst bdnk.:confused:

Beste mensen, de drivers op de website van acer (f6sata) wil niet werken.
Weet iemand een andere lokatie om deze drivers te downloaden?
alvst bdnk.:confused:

Wat precies doet het niet?? En om welke Acer gaat het precies?

Drivers acer

De sat drivers voor acer 5310. Deze laat zich uitpakken, dan verwerk ik hem in nlite met xp.maar tijdens de installatie wordt niet naar de drivers gevraagd.
als ik op f6 druk dan duurt t een tijdje en dan krijg ik de volgende scherm:blauwe scherm:
setup wil ondersteuning gaan zoeken voor massa opslag. dat zou: mijn usb stick zijn denk ik. maar hij vraagd niet om de sata drivers.
Er zit een geslipstream cd in.

Laatst bewerkt:
Geloof mij, de sata drivers op de Acer site zijn echt goed hoor.

Blijkbaar doe je iets anders verkeerd...

Drivers/slipstreamen

Nu staan de drivers op de geslipstream cd. In een usb stick heb ik ze ook.
Bij de start van de installatie ziet XP de drivers (sata drivers van Acer) maar als ik deze wil inladen; dan krijg ik de melding dat windows al; over de betreffende drivers beschikt.
Dan wil ik door gaan en ik krijg de meldin dat: Het bestand iaStor.sys is beschadigd Dan gaat de installatie niet verder.
Wie weet wat er aan de hand is???:confused:

Hoi !

Dit stond altijd bekend als een typische Dell-fout.

Daar moest je perse de sata-drivers van Intel halen, anders kreeg je die foutmelding.

Maar goed: haal de Sata-drivers rechtstreeks van de Intel-site (ik neem voetstoots aan dat je een Intel-chipset hebt, anders ben ik de fout nog niet tegengekomen.

Heb je geen Intel-chipset, kun je deze post vergeten

Wat een mens ervoor over heft om niet met Vista te hoeven werken.....

Greetz,

Harry..

Vista verwijderen

Beste mensen: is het ooit iemand gelukt om windowsvista van een acer 5310 travelmate te verwijderen?
groetjes Kalm

Hoi !

Nee, ik raad mijn klanten altijd aan om, als ze niet aan Vista Kunnen wennen, een dual-boot system te (laten) maken !

Dan heb ik de mogelijkheid om vanuit Vista de benodigde XP-drivers te installeren, en kunnen zij vast wennen aan Vista !

Maar Vista er klakkeloos afgooien: daar zou ik nooit aan beginnen zonder de zekerheid dat er voldoende ondersteuning voor XP is.

Dus: Zet Vista gewoon terug, dan XP erbij als je hebt uitgevogeld hoe en met wat dat het beste te doen.

Of breng je laptop hier en je kunt 'm met een OS-installatie naar wens binnen 48 uur weer ophalen !

Maar dat laatste is niet gratis !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan