Drivers ATI website (ATI mobility HD5650)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee die uit post 4.

Die jij geeft heb ik als allereerste geprobeerd, en die werkte niet omdat dat ging via een of andere downloader van AMD. Die gaf dus een foutmelding. Die uit post 4 zijn de rechtstreekse drivers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is geen driver, maar het programma om je instellingen te kunnen wijzigen. Maarja, dan kan je 'm hier downloaden...

Ik snap niet goed wat je bedoelt. Iemand heeft in post 4 al drivers gezet, maar die krijg ik net niet geinstalleerd. Of haal ik nu dingen door elkaar?

Je hebt gelijk. Maar als alles werkt, is er toch eigenlijk niet echt een probleem meer?

Jawel, want de nieuwe drivers staan er volgens mij niet op :P( zo geeft mijn pc het toch aan).

Als 'ie ze via Windows Update wil updaten, zijn er ook geen nieuwe drivers. Welke laptop heb je eigenlijk?

Sony vaio vpc ec2m1e uit 2010!

Deze installeerde zich wel, maar zijn volgens mij weer dezelfde die ik oorspronkelijk had :P

Het gaat erom of ze werken! Windows zeikt altijd dat de drivers te oud zijn:evil:, niets van aantrekken.

Maar het probleem was vooral dat ik bij Battlefield 3 volgend probleem heb:

http://www.youtube.com/watch?v=lALuvzq-AzI

Dus nieuwe drivers installeren heb ik meerdere malen als oplossing gevonden. Daarom wilde ik dus nieuwe, maar blijkbaar heeft sony geen nieuwere dan deze die ik nu weer heb. Dus wilde ik drivers installeren buiten de downloader van AMD(omdat deze downloader niet werkt met deze laptop). En dat waren de drivers dacht ik van post 4.

Hoe probeer je de drivers te downloaden? Via Internet Explorer? Probeer het dan eens met Firefox of Chrome?

nee, amd heeft zo een download programma, en dat werkt niet.

Maar ik heb ook de rechtstreekse drivers (12.1) en die krijg ik niet geinstalleerd. De 11 versie ook niet.(zie post 4)

Je speelde niet op de hoogste kwaliteit toch? Je had het toch al geprobeerd in apparaatbeheer de drivers te updaten?

Bij apparaatbeheer al geprobeerd, en ik gebruik zeker niet de hoogste kwaliteit, dat zou hij niet aankunnen :p. Het probleem met die textures is bij mij wel iets minder extreem maar het ziet er zo ongeveer uit als in het filmpje!

Wat je kunt proberen is het volgende:
Je download de voor jou relevante driver (zie mijn eerste posting).
Pak die uit in een map m.b.v. 7-zip (of een andere uitpakker die er wat mee kan).

M.b.v. de driver in de submap $_OUTDIR\Packages\Drivers\Display\W7_INF zou je vanuit Apparaatbeheer de driver op jouw pc moeten kunnen updaten. De voor jou relevante driver zal zich (tijdens het updaten) hoogwaarschijnlijk melden als "ATI Mobility Radeon HD 5000 Series".

Tijs.

Voor dat ik dat doe geeft hij een leuke melding dat mijn pc instabiel kan worden omdat hij niet kan controleren of de drivers compatibel zijn ofzoiets.

Moet ik trouwens eerst drivers uninstallen of niet?

Het zal er aan liggen dat de drivers verder niet WHQL gecertificeerd zijn. Dat hoeft niet te betekenen dat ze niet goed zijn.

En nee, je hoeft de eerdere versie niet te deïnstalleren voor het updaten. Sterker nog: Laat die eerdere versie vooral ook als backup geïnstalleerd staan, voor het geval de 12.1 driver niet het gewenste resultaat heeft. [Werkt 12.1 niet goed, dan in Apparaatbeheer aangeven dat je de "Vorige versie" van de driver wilt hebben. Dat scheelt weer installeren van de oude versie]. ;)

Tijs.

Dus die waarschuwing moet ik me niet te veel van aantrekken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan