Drivers ATI website (ATI mobility HD5650)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Topic opgeschoond van de onnodige quotes. Bij een directe reactie kan je gebruik maken van de knop : Reageer op vraag of Snel reageren.

Dat zou ik maar doen ja, anders komt die update niet op je computer te staan. Valt die fout uit, dan dus via Apparaatbeheer de vorige versie terugzetten (oftewel weer de driver gaan gebruiken die je nú gebruikt).

Tijs.

OK, ik heb er even genoeg van, alhoewel ik hiervoor niet gereageerd heb:

Het gaat niet om de nieuwste drivers, het gaat niet om de Sony drivers!

Het enige waar het om gaat zijn de drivers die voor Microsoft Windows acceptabel zijn!..

Dus:

Alle ATI via Configuratiescherm verwijderen. Inclusief Catalyst CCC!

Herstarten niet nodig.

Apparaatbeheer:

Alle beeldschermadapters verwijderen.

Herstarten.

Rest staat in een van mijn vorige berichten over ATI Radeon.

Laatst bewerkt:
Maar als hij mijn beeldschermadapter verwijder, dat is in feite uw kaart verwijderen van het systeem ofwat?

Negeer wat mij betreft wat TheKing geschreven heeft: Zijn procedure kan je altijd nog proberen (alhoewel ik meen begrepen te hebben dat je al zijn stappen al geprobeerd had, eerder).

Richt je op wat ik voorgesteld heb, want dat is het snelst te doen én het makkelijkste weer ongedaan te maken als het niet mocht werken.

Tijs.

Maar als hij mijn beeldschermadapter verwijder, dat is in feite uw kaart verwijderen van het systeem ofwat?

Ja.

Precies, & daarna herstarten. Windows vind vanzelf de JUISTE drivers, na installatie nog een keer herstarten. Klaar.

Kan je verder nog 10 pagina's over doorgaan...

Negeer dnties. ;)

dnties: Nee, niet geprobeerd, anders had ik mijn vorige bericht niet geplaatst...:rolleyes:

@TheKnight: Zie in de discussiedraad dat het installeren van de driver al problemen opleverde met het 'normale' traject ('oude' drivers deïnstalleren via Programma's toevoegen en verwijderen; CCC start niet etc.).

Ik laat het maar verder aan de topic-starter over hoe hij het gaat doen. Ik blijf bij mijn methode van 'handmatig' updaten van de driver met behoud van de oude om naar terug te keren als het niet (goed) zou werken.
No offense! :) En "No pun taken" m.b.t. je vorige posting! :)

Tijs.

Tijs: Het probleem zit 'm in CCC Catalyst, dat is bekend. Als je het aan Windows of Microsoft Update overlaat, krijg je automatisch de juiste nieuwste drivers, Ati heeft er zelfs een convenant over met MS, echter zonder de CCC Catalyst.

No offense taken betekent dat er offense gepleegd is... ;)

Je kan het op de guru (moeilijke) manier doen, of op de Microsoft manier...

:d

Je las verkeerd: Ik bedoelde "no offense" jouw kant op (omdat ik tegen jouw advies ageer) en "no pun taken" mijn kant op vanwege je "negeer dnties" :)

Tijs.

Wat moet ik nu doen lol.

In principe gaat het met beiden methoden? Of toch niet?

Het zou met beide methoden moeten werken, alhoewel ik het idee heb [zie eerdere postings] dat het systeem van TheKing op jouw laptop niet goed functioneert, gegeven het gedrag dat je in eerdere postings beschreven hebt.
Ik blijf erbij dat mijn methode te prefereren is. Je kunt altijd later nog de methode van TheKing gebruiken, mocht mijn methode niet werken en je terug bent moeten gaan naar de vorige (=huidige) driver.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan