Drivers Compaq Easy Acces Button Support version 3.20.289

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Wie kan mij aan de drivers helpen voor:

Compaq Easy Acces Button Support version 3.20.289

Ik heb mn pc met format C geformatteerd en niet met Compaq Quickrestore en dus is niet goed geïnstalleerd en werkt dus ook niet goed met de sneltoetsen voor internet e.d. . Het lukt mij ook niet om ze op de quickrestore cd te vinden. In een ander topic ook al drivers gedowndt, maar die waren voor de wat nieuwere compaq's. Ik heb een compaq presario 5221 en die is al weer een paar jaartjes oud. Hopelijk bestaan de drivers nog ;)

Ik heb hetzelfde probleem maar met presario 2292 (ook versie 3.20.289)

Bedankt voor het opzoekingswerk Mario maar de gevonde software is niet geschikt voor presario 5221, noch voor 2292. Ik heb me al suf gezocht op de site van compaq en meerdere zaken geprobeerd zonder succes.

Wat wel werkt is om de knoppen te configureren via een website van compaq. Kies het toetsenbord dat met het jouwe overeenkomt en de rest spreekt voor zichzelf.
Nadeel: als je je cookies verwijdert zijn ook je nieuwe programmeringen verdwenen en kan je opnieuw beginnen !
http://web14.compaq.com/mypresario/internetkeyboard/index.asp

De drivers die mario gaf doen het bij mij wel!!! TENKS MAN! je moet gewoon kijken wat je aanvinkt: Desktop Presario... en toen deed ie het bij mij :D... ik ben weer een gelukkig man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan