Drivers downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter GDSS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GDSS

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Hallo,

Ik zit al een dik halfjaar met een vraag die op andere plaatsen niet beantwoord wordt.

Ik heb een SDHC 4GB ULTRA II kaartje gekocht en gebruikt voor foto's en filmpjes. Nu wil mijn computer (vista) deze niet pakken. Wanneer ik het kaartje in de reader stop werkt 'Computer' pas weer wanneer ik het kaartje eruit haal.

Ik kan geen driver vinden en op Google kan ik ook helemaal niks vinden. Kan iemand mij helpen? Ik heb bepaalde foto's echt nodig!

Bvd, Geerd

Ps. Liever op een andere manier dan formatteren! Ik wil/kan sommige foto's niet zomaar verloren laten gaan (trouwerij van een vriend staan erop).

Kan je niet gewoon via de camera de foto's op je hd zetten? Kabeltje ertussen en dan hoef je niet appart met dat kaartje aan de slag.

Daar heb ik nooit aan gedacht om eerlijk te zijn. Deze ga ik eens proberen als ik thuis ben! Bedankt!
Maar ik wil eigenlijk, zonder brutaal te zijn, toch mijn cardreader in de pc laten werken zoals deze hoort. Dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar een oplossing hiervoor.

Denk niet dat het een driver is die je nodig hebt. Maar je geeft niet aan of andere kaartjes wel gewoon werken op de reader. Werken anderen wel, dan ligt het euvel toch bij het kaartje.

Andere (kleinere) kaartjes werken wel. Dit is er een van 4GB.
Dit kaartje werkt wel op de oude, slome, ***** pc beneden van mijn ouders waarvan de brander het niet doet. De cardreader van de pc doet het ook helemaal niet, maar als ik 'm in de printer doe pakt ie 'm wel. Dus als ik ze op deze pc zet kan ik er nog niets mee.

Dit probleem komt vaker voor.
Dit ligt niet aan het kaartje zelf maar aan de cardreader.
Op een of andere manier kunnen de oudere cardreaders maar een beperkte capaciteit aan.

Dit betekent dat ik de cardreader moet vervangen?
Als dit de enigste oplossing is weet ik wat me te doen staat! Bedankt!

Probeer eerst jouw foto's veilig te stellen , ( opslaan )
Formatteer dan het kaartje op een pc die hem wel ziet .
Waarschijnlijk werkt het dan wel op die bewuste pc .
Hans

Sorry Jackall , maar aangezien er hier op vista gedraaid wordt dacht ik dat de pc ook vrij nieuw is en dan moet een cardreader het gewoon doen . En alle kaartjes ondersteunen .
Dus ik denk toch dat het aan het kaartje ligt .
Hans

Even uit mijn hoofd; ik heb een Aspire M5500. Ik weet niet of jullie dat wat zegt?

Ik ga het vanavond even proberen!

Kijk dan ook eens op hun site , bij support . Misschien dat jouw probleem hier bekend is .
Toch denk ik dat het aan het kaartje ligt .

Ik kan op de site niks vinden. Ik ga het kaartje formatteren, als het dan nog niet lukt laat ik weer van me horen. Heel erg bedankt voor de informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan