drivers gedownload en hoe nu verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

babsvw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
hallo

ik ben niet zo handig met computers,
maar mijn laptop (fujitsu siemens amilo pa 1538)
was er gister helemaal mee opgehouden,
dus windows + drivers opnieuw geinstaleerd
nu kan ik mijn draadloos netwerk kaart nergens weer vinden,
heb drivers via inet gedownload maar hoe nu verder ?

alle info die ik verder in help menu's kan vinden is in het Engels en daar ben
ik niet zo goed in.

Help, alvast bedankt :D

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Neem aan dat je de gedownloade drivers ergens hebt opgeslagen dan kan je toch van daar af installeren.

Modag

ja en dat wil dus niet

laptop geeft aan dat bestanden moeten worden ''uitgepakt''?
als ik dat dan doe gebeurt er verder niks
klik ik iets aan krijg ik melding dat het een sys bestand is en dat laptop dat niet
kan openen

Hoi,

Als je uitgepakt heb zal je of een exe bestand of een toepassing moeten hebben.

Modag

hallo

ik ben niet zo handig met computers,
maar mijn laptop (fujitsu siemens amilo pa 1538)
was er gister helemaal mee opgehouden,
dus windows + drivers opnieuw geinstaleerd
nu kan ik mijn draadloos netwerk kaart nergens weer vinden,
heb drivers via inet gedownload maar hoe nu verder ?

alle info die ik verder in help menu's kan vinden is in het Engels en daar ben
ik niet zo goed in.

Help, alvast bedankt :D

Als je weet welke draadloze netwerkkaart je hebt, (te achterhalen met bv. Everest home) weet je ook waar je de goede driver moet zoeken.
Als hij ingebouwd zit in je laptop, ga je naar de site van de fabrikant, en kun je zoeken bij support o.i.d. Als je een restore cd hebt, gebruik die dan.
Op de site van Fujitsu Siemens kun je precies aangeven welk type je hebt, en aansluitend je stuurprogamma downloaden. Meestal krijg je dan een .exe bestand wat je kunt uitvoeren.
Betreffende je type, dank ik dat je een typefout maakt en is het een PA 1835:o

Als je weet welke draadloze netwerkkaart je hebt, (te achterhalen met bv. Everest home) weet je ook waar je de goede driver moet zoeken.
Als hij ingebouwd zit in je laptop, ga je naar de site van de fabrikant, en kun je zoeken bij support o.i.d. Als je een restore cd hebt, gebruik die dan.
Op de site van Fujitsu Siemens kun je precies aangeven welk type je hebt, en aansluitend je stuurprogamma downloaden. Meestal krijg je dan een .exe bestand wat je kunt uitvoeren.
Betreffende je type, dank ik dat je een typefout maakt en is het een PA 1835:o

Het is echt een Pa 1538 kan der niks anders van maken (is al wat ouder).

Laptop is wel eens eerder vast gelopen en toen werkte dat wel met via cd rom opstarten nu dus niet :evil:
Ik krijg nu dan alleen recover icoontje op bureaublad en als ik verder ga krijg ik dus Engels programma (en kan geen niet zo best Engels).
Had al via website van FS gezocht naar netwerk kaart drivers weet welke ik moet hebben, alleen dan geeft ie aan dat ik ze uit moet pakken en dan krijg ik melding dat ie geen sys bestand kan openen, zoek ik naar programma via (gedraad) inet dan krijg ik dus weer Engelse sites waar ik niet verder mee kan.
Dus als iemand me kan helpen dan graag,
En anders maar eens zoeken naar pc hulp in de buurt. (Noord Drenthe)

Het is echt een Pa 1538 kan der niks anders van maken (is al wat ouder).

Laptop is wel eens eerder vast gelopen en toen werkte dat wel met via cd rom opstarten nu dus niet :evil:
Ik krijg nu dan alleen recover icoontje op bureaublad en als ik verder ga krijg ik dus Engels programma (en kan geen niet zo best Engels).
Had al via website van FS gezocht naar netwerk kaart drivers weet welke ik moet hebben, alleen dan geeft ie aan dat ik ze uit moet pakken en dan krijg ik melding dat ie geen sys bestand kan openen, zoek ik naar programma via (gedraad) inet dan krijg ik dus weer Engelse sites waar ik niet verder mee kan.
Dus als iemand me kan helpen dan graag,
En anders maar eens zoeken naar pc hulp in de buurt. (Noord Drenthe)

Bij deze een link naar een diagnoseprogamma, van FS.
Probeer dat eens.
http://support.ts.fujitsu.com/com/support/servicedesk.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan