drivers gezocht voor HPmediacenter

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Goedeavond, wie kan me helpen met he volgende probleem.
Mn zwager heeft een nwe pc (HP) gekregen, maar de PC was ge-installeerd met de Duitse taal,
We hebben die (XP) er afgehaald omdat we die niet beheersen.( en dus een format C)

Maar nu willen we dus de drivers installeren van het moederbord en die kan ik niet vinden:(

wie zou me kunnen helpen aan de drivers van het betreffende moederbord
ASUS A8M2N-LA
Ik heb al gekeken op de site van HP maar ik kom niet verder dan de volgende bladzijde waar de gegevens opstaan van het moederbord.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00757531&lc=en&cc=us&dlc=en&tool=softwareCategory&query=rf902aa-uuz&product=3285273

Op het moederbord zelf zit géén aansluiting voor de VGA, volgens de handleiding weer wél:shocked:

Bedoel je deze drivers?

Wat bedoel je met geen vga? Volgens de beschrijving is het een onboard grafische kaart.

Groetjes,
Neleke

Hallo, en bedankt voor het meezoeken, maar deze drivers bedoel ik niet, de 1e 3 zijn Firmware updates voor de DVDdrive en die andere is een softwarematige oplossing als je opneemt in het Muvee formaat,

Ik zoek toch echt de drivers voor het moederbord, de chipset, de netwerkkaartdriver en meer van dat soort, Sata drivers ....

Hoi

Ik kom er niet uit welke pc je nu precies bedoeld kan je meer gegevens geven.
Er zijn er meer zie ik die er niet uit komen.

groetjes .nixs

oké, resumerend:

HP Pavilion 061
model RF902AA-uuz
a1635.ch (geen nederlands model dus)
en het moederbordtype is: ASUS A8M2N-LA
en ik meende iets van 430 op een zwart blokje te hebben gelezen
Het moederbord bevat géén VGA onboard ...

Dat is alles wat ik heb

EDIT: Het driverprobleem schijnt opgelost te zijn, heb de drivers voor de 6150 chipset (das dus die mét videocard) gedownload en ge-installeerd, alleen de driver van de HD-audio controller wilde em niet meenemen(is intussen ook al gevonden)

Laatst bewerkt:
oké, resumerend:

HP Pavilion 061
model RF902AA-uuz
a1635.ch (geen nederlands model dus)
en het moederbordtype is: ASUS A8M2N-LA
en ik meende iets van 430 op een zwart blokje te hebben gelezen
Het moederbord bevat géén VGA onboard ...

Dat is alles wat ik heb

EDIT: Het driverprobleem schijnt opgelost te zijn, heb de drivers voor de 6150 chipset (das dus die mét videocard) gedownload en ge-installeerd, alleen de driver van de HD-audio controller wilde em niet meenemen(is intussen ook al gevonden)
Is nu je vraag dan opgelost en zo nee wat heb je dan nog nodig ik lees je hebt je drivers gedl,ik begrijp de vraag nu niet hellemaal meer maar dat zal door mij komen.

By the way ik heb ook 2 pc`s zonder vga onboard ik heb er een goede kaart ingezet,ik ken geen nieuwe pc`s zonder VGA meestal zijn ze onbord kapot en halen ze hem weg en vervangen hem door pci,avg kaat ..............nixs

Ja, vraag is doormezelf opgelost, sorry:o
Ben em vergeten op opgelost te klikken

Drivers gedownload van het bord waar de onboard video aanwezig was(voor de rest was het bord hetzelfde), en die van de geluidskaart heb ik apart nog eens gedownload.
Nu werkt alles naar wens meen ik te begrijpen aan mn zwager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan