drivers grafische kaart Medion laoptop 41300

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
bij het installeren van het programma Pinnacle krijg ik de melding dat ik beeldscherm adapters moet downloaden. Vervolgens ga ik naar de website van Nvdia en klik daar op het type dat ik moet hebben, het exacte type staat er niet bij (Gforce FXGO 5350 maar dan kun je FX aanklikken en dan naar Windows XP. Na afloop krijg ik de melding dat dit niet de goede driver is en kan ik nog niets beginnen. Het is een Medion laptop type 41300.
Wie weet raad, de helpdesk van Medion zegt dat in bij Nvdia het pakket catalyst moet downloaden maar dat kan ik niet vinden.
Graag jullie hulp, bij voorbaat dank,
Margriet
 
Wat lukt er niet??
Downloaden, installeren, welke melding krijg je eventueel?
 
ik heb het gedownload en geinstalleerd maar dan komt de melding dat het wordt afgebroken omdat het niet compatible is met mijn notebook.
 
Welke heb je precies geinstalleerd, even de juiste en volledige naam geven...
 
ben naar de website van nvidia gegaan, heb op drivers geklikt, graphics driver, GForce FX serie, Windows XP en dan op Go.
 
Wat precies heb je gedownload van de Medion site en wat gebeurt er als je daat gaat installeren.

Alleen een omschrijving als: "helaas pindakaas het werkt niet" helpt ons niet zoveel en jou dan dus ook niet
 
moet ik straks eerst weer even proberen, ik zit nu nog op mijn werk, ik meld me vanavond wel weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan