drivers instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

standalist

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
hallo,

een paar weken geleden ben ik hier op helpmij goed geholpen met het kiezen van een nieuwe computer. Nu kan de computer vandaag of morgen aankomen (door azerty geassembleerd) maar wat doe ik dan. Windows 7 64 bit NL heb ik hier klaar liggen en het installeren lijkt me niet moeilijk. ik heb op youtube gekeken en het ziet er makkelijk uit.

maar als ik eenmaal windows erop heb staan, wat moet ik dan gaan doen. Ik zag dat je dan eerst je drivers moet updaten maar hoe doe ik dat, of heeft azerty dat al voor mij gedaan?

en als de drivers geïnstalleerd zijn kan ik dan gelijk beginnen of moet ik dan eerst nog andere dingen gaan downloaden zoals een antivirus of iets dergelijks. en hoe kom ik daar dan aan?

alvast bedankt!

als azerty er geen windows opzet ,dan moet jij dat doen ,dus dan daarna ook de drivers,en de rest van de software wat je erop hebben wil
alle drivers op een dvd of usb stick ,hier downloaden en bestanden op dvd of usb stick zetten
http://drp.su/

hier de lite versie http://drp.su/download.htm

Laatst bewerkt:
als je je drivers wilt updaten ga dan naar google en tik daar in slim drivers het is gratis en je driver blijven up yo date als je teleksn een scan uitvoert

hallo, de computer is binnen maar het windows instaleren is moeilijker dan ik dacht. ik doe mijn cd in de drive en dan zegt mijn monitor dat er geen video imput is en dan stopt de monitor er mee en gaat hij gewoon zwart. komt dit doordat de windows cd niet goed werkt, hij is namelijk niet nieuw gekocht. of doe ik gewoon iets fout?

btw: ik doe de kabel van mijn monitor in mijn moederbord dat is gewoon goed?

Laatst bewerkt:
Ja die zit er bij een MSI GTX 660 ik heb ook inde kast gekeken en er is ook een klein klepje afgebroken boven bij de bovenste drive.

zojuist even gemaild en ze zeggen dat het om transport schade gaat, ik ga hem vandaag terugsturen en ik ben benieuwd of ze nu wel terugsturen wat ze beloven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan