Drivers kwijt Haier w59

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal Verbeek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Beste mensen,

Ik heb al enige tijd een Haier Notebook type W59 (Budget merk). Opzich een leuke notebook voor huis, tuin en keuken gebruik. Nadat mijn geheugen vol stond met allerlei meuk besloot ik XP weer eens opnieuw te instaleren, frisse start kan geen kwaad dacht ik.

XP zat er in no-time op en voor de drivers bezocht ik de Haier website www.myhaier.nl Maar helaas, de website is niet meer in staat de drivers te leveren!

Al verschillende forums door gespit, waaronder dit forum maar kom er niet uit. Kan iemand mij helpen met de volgende drivers:

WLAN driver
VGA driver
Modem driver
LAN driver
Cardreader driver
Audio driver

Haier IT geeft namelijk niet thuis!

Specs. kunnen hier bekeken worden:
http://www.icecat.biz/nl/p/Haier/JB05V1E0100/W59.htm

Alvast bedankt

Mensen bedankt, mijn problemen zijn opgelost. Virtuoso je bent geweldig! Drivermax was de oplossing voor al mijn problemen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu DriverMax geinstalleerd, maar wat moet ik verder doen..

Laatst bewerkt:
Haier drivers

Hoi, Ik heb bij een zoektocht naar de drivers jouw hulpvraag gezien, laat ik nu in het bezit zijn van een CD met alle drivers en tools! Als je er belang bij hebt laat het even weten, misschien zit in dit forum mijn e-mailadres ergens verstopt. Ik noteer het e-mailadres liever niet hier maar zal de komende dagen dit forum even in de gaten houden.
Rieks
:thumb:

Hoi, Ik heb bij een zoektocht naar de drivers jouw hulpvraag gezien, laat ik nu in het bezit zijn van een CD met alle drivers en tools! Als je er belang bij hebt laat het even weten, misschien zit in dit forum mijn e-mailadres ergens verstopt. Ik noteer het e-mailadres liever niet hier maar zal de komende dagen dit forum even in de gaten houden.
Rieks
:thumb:

Een savior! Ik hoop dat je dit bericht leest want het lukt mij niet om je een prive bericht te sturen. Ik heb namelijk ook een haier w59 waarvan ik de drivers niet meer heb. Hoop dat je me kan helpen!

Privé bericht niet mogelijk

Een savior! Ik hoop dat je dit bericht leest want het lukt mij niet om je een prive bericht te sturen. Ik heb namelijk ook een haier w59 waarvan ik de drivers niet meer heb. Hoop dat je me kan helpen!

Hoi Trevin

Ik maak wel even een tijdelijk e-mailadres aan waar je naartoe kunt mailen, dat wordt "tijdelijktegebruiken@gmail.com".
Mail je adresgegevens maar even hier naar toe, dan stuur ik een kopietje. Het kan een weekje duren (sorry) maar ik ben ziek en de CD ligt op mijn werk. Maar ik heb er wel een laptop mee geïnstalleerd, dus het zijn de goede drivers. Ik had ook een paar jaar geleden drie Haier laptops aangeschaft bij Mediamarkt voor de school waar ik werk. Stom dat Haier alle support voor de laptops heeft stopgezet. Koop maar geen koelkast oid van dat merk.:evil:
Greetz
Rieks:)

zelfde probleem

heey,

ik ben ook mijn drivers kwijt en kan de cd nergens vinden,
is het mogelijk dat ik ook een kopietje kan ontvangen ik heb ook gemaild maar weet niet of u dat adres nog gebruikt...

groetjes

meld je e-mailadres maar even op het forum

Hoi Atlas 1990,
Als je je e-mailadres naar beheerder@dekimkiel.nl stuurt zal ik even zien wat ik voor je doen kan. Als ik je contacten kan komt het wel goed.

Rieks

Beste Rieks1,

Hopelijk ben je nog actief op dit forum. Voor een kennis moet ik een Hajer W59 opnieuw installeren. Nu heb ik alle drivers bij elkaar weten te scharrelen, behalve de VGA driver. Zou je die misschien ergens kunnen uploaden of misschien een kopie van de driver cd kunnen maken (ik betaal natuurlijk de kosten :))

Alvast enorm bedankt!

J.

Drivers eindelijk gevonden

Het was even zoeken, maar via de fabrikant van het moederbord de nog missende drivers kunnen achterhalen :d.
Het moederbord van de Haier W59 is Uniwill, type L51AI Serial (opgezocht met HWiNFO32).
Effe googlen en je komt op deze site uit.

De link onder 'Download now' werkt niet, maar via 'Find more' wordt de gewenste driver toch gevonden.
De VGA driver staat hier.

Laatst bewerkt:
Het oorspronkelijke topic is al van 2009. Tijd om dit topic voor de rest met rust te laten worden.
Tijd voor een slot erop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan