Drivers Mac os X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
625
Mac OS X
Hallow,

Ik ben niet helemaal de beste met drivers voor mac

Kan iemand mij helpen om hier drivers voor te vinden?

De:
WUSB100
Wirrles adapter
Linksys.

Bijlage: plaatje afbeelding! linksys-usb-adapter.jpg
 
Wat voor Mac heb je?
De laatste modellen hebben een ingebouwde WiFi-kaart dus heb je zoiets helemaal niet nodig.

Als je aan het Hackintosh-en bent, meld dat dan even :)
 
Het leuke van MacOS is....dan je helemaal geen drivers nodig hebt, als iets niet word ondersteund door MacOS dan is er 9 van de 10 keer iets mis met de hardware. MacOS heeft zo goed als letterlijk alles al aan boord.
Ik vind de vraag wel een goede of je echt op een Mac aan het werk bent of een emulator?

grtjs jjw
 
Haha, Leopard 10.0.2 ofzoiets, kan niet updaten, omdat ik geen internet er op heb....
Nee, Ik heb geen Hackintosh, een wifi kaart heb ik niet. Reden: Ze hebben een mac moederbord er ingezet.
 
Het leuke van MacOS is....dan je helemaal geen drivers nodig hebt, als iets niet word ondersteund door MacOS dan is er 9 van de 10 keer iets mis met de hardware. MacOS heeft zo goed als letterlijk alles al aan boord.
Ik vind de vraag wel een goede of je echt op een Mac aan het werk bent of een emulator?

grtjs jjw

Vat em niet?
 
Op die manier. Dus een wat oudere Mac, geen probleem, dan nog zou de hardware gewoon herkend moeten worden. Heb je wel een vaste netwerk aansluiting op de machine?
Kun je iets meer info geven over wat voor Mac je hebt, je noemt nu het besturing systeem maar de Mac zelf?

grtjs jjw
 
Dus je hebt een PC-Kast maar daar is een Mac moederbord in gezet?

Kijk anders ff onder "Apple logo > Over deze Mac > Meer informatie" of daar bij "Netwerk" "Airport" staat :)
 
Dus je hebt een PC-Kast maar daar is een Mac moederbord in gezet?

Kijk anders ff onder "Apple logo > Over deze Mac > Meer informatie" of daar bij "Netwerk" "Airport" staat :)

Jah, Gevonden, En hij zag hem :O Ingesteld. En klaar

Danku!
 
Als er Airport staat dan zit ie gewoon op de Apple-netwerkkaart ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan