Drivers mediaplayer sneltoetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appelboom

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Hey,

ik had een vraagje. Ik heb de Toshiba Satellite A100683 en na vista te hebben geinstalleerd werkten functies van mijn touchpad (is al gefixt) en de sneltoetsen op mn toetsenbord niet meer. Is het mogelijk hier drivers voor te verkrijgen?

hehe ik kijk wel langer dan mn neus lang is ;) (geloof me mn neus is groot) en ik ben daar dus al geweest, maar kom er niet uit ;)
is het mogelijk me verder te helpen?
dank u

bump
sorry hiervoor maar ik zou graag nog hulp willen krijgen hierbij :)
iemand vertelde me dat ik hier wat kon krijgen, maar ligt het aan mij of staat er niets bij dat met de mediaknoppen te maken heeft?

ik denk dat ik per ongeluk deze request op opgelost heb gezet, kan hij weer op actief of iets in die richting?

sorry, wil deze even weer onder aandacht brengen omdat de officiele vista is gereleased ;)

hmm wacht nu al zo lang, is het niet mogelijk een 3rd party iets te halen, of zelf wat te maken? (sry als het stom klinkt, ik weet hier namelijk niks van)
of weet iemand of toshiba ermee bezig is?
thx alvast:thumb:

hey thanks goos:thumb:
maar ehm het wil niet echt werken ;)
als ik het bestandje opstart, staat er dat ik opnieuw op moet starten, druk ik op "ja", dan start hij opnieuw op maar gebeurt er verder niet echt veel:eek:

Heb je deze niet nodig?

Het zijn vaak zip bestanden, die je eerst uit moet pakken.

Weet niet het exacte type van je laptop, want dat nummer wat je opgeeft, komt niet overeen met die van de website, hier vind je ze voor de PSAA8.

thanks ik zal even kijken, het is trouwens de PSAA8
edit: is dat niet een touch pad driver? ;)

Laatst bewerkt:
heeft iemand een verklaring voor het feit dat de driver mij vraagt om opnieuw op te starten om door te gaan en vervolgens niks doet na opnieuw op te hebben gestart?

Welk driverpakket heb nu gedownload? Geef de naam van het zip-bestand en van het uitgepakte bestand. Welke link heb je gebruikt om te downloaden?

deze heb ik nu gebruikt
naamlooseh3.jpg

de bestandjes ;)

thanks alvast :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan