drivers microsoft sidewinder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Presphire

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
ik heb een microsoft sidewinder gevonden in een ouwe doos, maar kan nu geen drivers vinden voor het gamepad.
wie kan me helpen, hij staat wel in app.beheer aangegeven onder besturing voor geluid, video en spelletjes als Creative GamePort (hoogst waarschijnlijk omdattie een gamepoort heeft en omdat ik een creative kaartje met gamepoort heb...:D )
onder eigenschappen werktie ook perfect, maar als ik onder config. > gaming options kijk, dan staat er niets.
druk ik op add, en ga ik naar de m.s. sidewinder gamepad dan staatie er maar komt er te staan, not connected ofzo.

het gaat om een microsoft gamepad met gamepoort (creative) en verder draai ik win98 se

thnx :thumb:

ik gok ongetwijfels op www.driverguide.com
login met de username: drivers
en met t w8woord: all

moet je ff zoeken... anders staan ze oo ongetwijfeld nog wel op de MicroSuck site

ik heb daar al gezocht, maar kan ze echt neit vinden, misschien ben ik een beetje scheel, maar kan ze echt niet vinden, alleen voor sidewinder met usb, en die doen het op 1of andere manier niet :(

Kan je me de preciese naam van die sidewinder geven? (Model nr etc)
Wat ook nog kan is dat je een 'mode' knopje op je sidewinder heb (Gebeurt wel vaker met joysticks etc). als je dan in dat schermpje kijkt waar die "not connected" zegt en je veranderd die mode naar een andere, missschien dat ie dan in ene connected zegt.

yeb, maar geen resultaat :S
ik vraag me af of hij het nog wel doet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan