sjees
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2002
Ik kom er niet meer uit,
De pc van mijn zus deed niets, en om deze weer aan de praat te krijgen heb ik deze moeten formateren.
Op zich geen probleem, pc draait nu ook weer maar ik kan niet aan de drivers komen van de onboard audio en video. (Helaas is ze de origineel bijgeleverde herstel cd kwijt.)
Via aida32 ben ik al wel achter het merk van het moederbord, maar op driverguide.com, drivers.nl of op de support site van intel geen driver te vinden.
Het gaat om het volgende moederbord,
Chipset,
Noord FW82443BX
Zuid FW82371EB
"Intel Rochester"moederbord met een RC440 BX chipset
Video en audio onboard, (volgens aida)
en er draait een PII 400 MHz processor met 64 md SDram op.
ik heb al win 98 geinstaleerd, maar kan de kleuren niet aanpassen en ook de audiodrivers kan ik niet vinden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Alvast bedankt
Grt
Sjees
De pc van mijn zus deed niets, en om deze weer aan de praat te krijgen heb ik deze moeten formateren.
Op zich geen probleem, pc draait nu ook weer maar ik kan niet aan de drivers komen van de onboard audio en video. (Helaas is ze de origineel bijgeleverde herstel cd kwijt.)
Via aida32 ben ik al wel achter het merk van het moederbord, maar op driverguide.com, drivers.nl of op de support site van intel geen driver te vinden.
Het gaat om het volgende moederbord,
Chipset,
Noord FW82443BX
Zuid FW82371EB
"Intel Rochester"moederbord met een RC440 BX chipset
Video en audio onboard, (volgens aida)
en er draait een PII 400 MHz processor met 64 md SDram op.
ik heb al win 98 geinstaleerd, maar kan de kleuren niet aanpassen en ook de audiodrivers kan ik niet vinden.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Alvast bedankt
Grt
Sjees