Drivers nodig..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fares
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fares

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
hallo allemaal,

heb vandaag xp op mijn laptop gezet en alles zo veel moglijk kunnen installeren
zit nu alleen nog met een paar dingen waar ik geen drivers niet van kan vinden (althans niet de goede :( ) ben ook niet zown google wonder:p

ben op zoek naar webcam driver 1,3 megapixel ---> driver kon ik zelfs neit vinden op de asus - site.. vaagheid...:confused::confused:

en de Fn functie werkt niet maar het toetsenbord wel gewoon

Laptop: Asus f5 entertaiment system / X50N serie's

alvast bedankt :):):):)

Ze staan allemaal gewoon op de site van Asus zelf, alleen...die is weer eens onbereikbaat!

En: altijd eerst behinnen met de chipset drivers, dan opnieuw opstarten, dan de rest

Kies op de site van Asus http://nl.asus.com/
Bovenin de balk op downloads en dan op de volgende pagina linksboven je laptop type ingeven, dus X50N

Ze staan allemaal gewoon op de site van Asus zelf, alleen...die is weer eens onbereikbaat!

En: altijd eerst behinnen met de chipset drivers, dan opnieuw opstarten, dan de rest

Kies op de site van Asus http://nl.asus.com/
Bovenin de balk op downloads en dan op de volgende pagina linksboven je laptop type ingeven, dus X50N

ja hijs inderdaad beetje sloom of hij zegt service unavailible ofzo.. :confused:
miss eerst nog een oplossing voor die Fn - functie die niet werkt want volgens mijn is er geen driver voor keyboard iigv niet gevonden via google.

Gebruik toch maar eens eerst de drivers van je fabrikant.

Indien het dan nog niet werkt even contact op nemen met de fabrikant. Die gaat het beste weten of het een bekende fout is en hoe je het kan oplossen.

Gebruik toch maar eens eerst de drivers van je fabrikant.

Indien het dan nog niet werkt even contact op nemen met de fabrikant. Die gaat het beste weten of het een bekende fout is en hoe je het kan oplossen.

Asis IS de fabrikant, dat staat hierboven toch!!

Ja dat bedoel ik toch ook!

Maar TS geeft aan dat hij aan het goegelen is naar drivers terwijl hij ze beter eerst zou wachten tot de asuswebsite weer naar behoren werkt om de drivers ervan te sponsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan