drivers packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een probleem met een pc merk packerd bell..ik heb de pc al 2 jaar en tot mijn verbazing zit er geen cd's bij geleverd !?

Nou heb ik laatst pc geformateerd en windows xp geinstalleerd ,dat was allemaal mogelijk alleen ik heb geen geluid en mijn videokaart doet het niet ..op de site van packard bell zie ik de pc desktop staan deze mobo ( MCP61SM-AM-6A61KE11C-00) alleen als je het op serienummer gaat zoeken dan kan hij die niet vinden ,wat ik ook doe ?

is er een programma die automatisch je drivers installeert ,of is er iemand die weet wat ik nodig heb ?

Het is deze model .mocht je het willen weten !http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?m=step3&i=platform_amadeus_istart

Alvast bedankt ...mocht je nog iets willen weten hoor ik het graag !..

Mikey

Hoi,

Ik denk dat je verkeerd zoekt! Packard bell is niet zo'n best merk (persoonlijk) maar heeft dit gedeelte wel goed voor elkaar!

Op je pc meestal aan de achterkant of onderkant staat een pb nummer pb..... (achter P/N)

Dit nummer voer je in bij support op de site, als het goed is krijg je dan je pc te zien!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik denk dat je verkeerd zoekt! Packard bell is niet zo'n best merk (persoonlijk) maar heeft dit gedeelte wel goed voor elkaar!

Op je pc meestal aan de achterkant of onderkant staat een pb nummer pb..... (achter P/N)

Dit nummer voer je in bij support op de site, als het goed is krijg je dan je pc te zien!

Idd, ik vind PackardBell ook niet goed maar helaas heb ik er ook 1..

@Micheal.J

Download Everest eens, dat programma kijkt automatisch welke apparatuur jij in je computer hebt hangen, Als je het geinstalleerd hebt, zoek dan de videokaart op, en je geluidskaart. dan surf je naar de site van de fabrikant en daar zoek je de driver op!

Hoi

Hoi

Ik heb het eindelijk gevonden ..de videokaart is nu ok ..alleen geluidskaart is nog een probleem..als ik driver geluid aanklik ,laat hij alleen een driver van vista zien ? terwijl ik het systeem met xp heb gekocht en nu ook xp gebruik !

Mikey ...en bedankt .

Het programma everest kan je laten weten welke geluidskaart u heeft en dan kan u deze via google zien te vinden.

ja ok ..dat begr ik wel ..maar als ik op die site zit ..zie ik alleen een vista driver en geen andere?

dat is toch vaag?:confused:

Hoi,

Ja dat is inderdaad erg vreemd, Je kunt ook proberen die vista driver te installeren! Mocht het niet goed gaan verwijder je gewoon die driver via veilige modus! Soms zijn de drivers identiek voor zowel xp en vista! Zoveel kan er niet fout gaan!

hoi

Als ik die driver wil installeren geeft hij aan windows NT of hoger 6.01.0 of zo iets ..dat werkt helaas ook niet ..weet jij misschien wat dat inhoud windows NT is en dat 6.01.0 of zo ..

Mikey

Windows NT komt net voor windows 2000! NT staat voor New technology! Hier zijn ze ook begonnen met het NTFS (new technology file ystem) bestandssysteem Het verschil met fat 32 is voornamelijk de veiligheidsvoorzieningen. Het nummer erachter is de versie! Tegenwoordig wordt bijna alleen nog maar NTFS gebruikt als bestandsysteem! Het kan ook met meer gb overweg!

Wat is je pb nummer en het type pc dan zal ik eens voor je kijken!;)

Volgens mij heb je een typefout gemaakt, kijk hem nog eens na! (sorry was ff offline)
Wat is het type? istart....

Volgens mij heb ik hem al gevonden! Als het de realtek is, is het deze waarschijnlijk!

Laatst bewerkt:
Er staan gewoon xp drivers om te downloaden.
chipset ook al gedaan ?

ik heb de pc al 2 jaar en tot mijn verbazing zit er geen cd's bij geleverd !?
Dit had je gewoon kunnen weten staat in de gebruikershandleiding en als je de pc de 1e keer opstart als hij uit de doos komt dan krijg je ook een melding over het maken van master cds;)
Dus het ligt niet aan de pc maar aan de gebruiker.

Plaats dus ook je serienummer en je p/n nummer en ook het type wat je hebt , je geeft nu een serie aan waar wel 20 verschillende types onder vallen.

hoi

Ok ...dit is al die code zeg maar ..ik krijg alleen vista en niks anders????\vaag allemaal!!!

model type / CHOP-MCP61SM-AM
Ms model / M6100 AD0068
s/n / 642032730335
p/n / PB49306586

Ik hoop dat je wat kan vinden ,,zo ja kan je mij dat downloaden en opsturen naar orninymorny@hotmail.com

Dat is dezelfde driver die ik al in de vorige post had gezet:thumb:
Deze idd. ff installeren en klaar is kees!
Met die link van mij kom je rechtstreeks naar de download van de laaste driver! Natuurlijk kan het ook gewoon via de link hierboven!

Hoef dus geen mail te sturen!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan