Drivers S3 Savage 4, open gl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fat_Tony

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Hallo,

sinds ik xp heb kan ik geen spellen meer spelen die ik wel kon spelen toen er nog win98 draaide.

Het gaat om soldier of fortune en hitman codename 47 en GTA 3. Bij sommige spelen doet ie het niet meer zoals ze het deden vroeger(goed dus).

AMD athlon 550 mhz
128 mb
S3 savage 4
(ja GTA 3 deed het perfect toen er nog win 98se op zat, nou op de laagste stand)

Ik heb ergens gelezen dat voor Soldier of Fortune open gl nodig had. Dus ik zoeken naar drivers van mijn kaart voor xp. Ik heb er een paar gevonden maar als ik de stuurprogramma wil bijwerken zegt windows het volgende:

Er is geen betere software voor de hardware gevonden dan dat er al is geinstalleerd.

Dus hoe zorg ik ervoor dat ik spellen die open gl nodig hebben kan spelen? En spellen goed laten draaien.

En ik heb de cd van win 98se niet, die heb ik nooit bijgekregen(alleen een cd met proggies).

Ik heb eversoft laten draaien, in de bijlage vind je de logfile. Zodat ik ech alle informatie bijgeef.

Bijlagen

Je kunt de compabiliteitsmodus uitproberen.

Klik daarvoor rechts op de snelkoppeling, eigenschappen, tabblad compabiliteit.
Selecteer sowieso Windows 98 en geen visuele thema's. Voor de rest een beetje puzzelen..

Het spijt me maar over welke snelkoppeling hebben we het dan over?

Het gaat om soldier of fortune en hitman codename 47 en GTA 3. Bij sommige spelen doet ie het niet meer zoals ze het deden vroeger(goed dus).

Dus ik gok op die snelkoppelingen :D

Nope,

Nog steeds als ik SOF speel is de beeld vol met rare figuren en hij hapert steeds en na een minuut start de computer opnieuw op.
En dat op de laagste stand.

Ik kan in het spel kiezen tussen full open gl en 3dfx open gl. Heb ze allebei geprobeerd precies hetzelfde resultaat.

Ik weet zeker dat het iets te maken heeft met open gl, want op het internet zie ik ook veel van deze vragen op forums (zelfs op die van raven software).

Maar zij geven het advies je moet je videokaart updaten, ik zoek steeds naar een goede driver maar elke die ik probeer is niet beter dan dat er al is geinstalleerd. Dat zegt windows althans.

Ik heb de driver overal internet gehaald(driver guide en van s3 zelf en nog veel meer).

Dus weet iemand wat het probleem is. Want SOF deed het heel erg goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan