Drivers Touchpad + Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

gleanus

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Ik zit met een klein probleempje. Pas geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht, een Sony Vaio FS 415e!!
Nu waren er enkele complicaties opgetreden en heeft een vriend van mij deze verholpen. Echter zijn er een aantal drivers hierdoor verloren gegaan. Een aantal zijn terug gevonden.. Echter nog twee niet, namelijk van mijn touchpad en het toetsenbord.
Hierdoor kan ik met mijn touchpad niet scrollen in de vensters. En kan ik de (blauwe) toetsen in combinatie met de Fn toets ook niet gebruiken..

Heeft iemand enig idee waar ik deze drivers vandaan kan halen? (op de website van sony zijn de nergens te vinden)

Hopelijk kan mij iemand uit de brand helpen. Bij voorbaat dank!

Gr Glenn

Je schrijft dat je pas geleden een nieuwe laptop hebt gekocht....?

Mag ik veronderstellen dat daar dan ook de juiste driverCD bij meegeleverd is, of.... ?

Kijk even hier

Vul de gevraagde gegegens in, en misschien vindt je dan wat je zoekt.

Anders vrees ik dat je op zoek moet in de Amerikaanse Vaio site, waarvan ik de link al een tijdje niet meer heb, en waarvan de vaio typeaanduiding nogal afwijkt van die in Europa.

Tijs.

Verplaatst naar de sectie Laptop. Is een iets geschiktere sectie. :)

touchpad + toetsenbord driver

Het ware misschien nuttig eens een kijkje te nemen op hierna vermelde site

New XP driversTouchpad. Touchpad Driver from FXA Recovery Disk-- .58MB · Touchpad Driver from Sony North America Site · USB Mouse Driver -- .64MB (Not sure what mouse ...
www.myplc.com/sony/xp_drivers.htm - 7k -

Wellicht kan je hier terecht om die drivers op te halen.

Succes.

ik heb de driver voor het touchpad gedownload idd via de sony site, echter geeft hij aan could not open DLL

weet iemand hier raad mee?

Hallo

Nu is het slechts een "driver" die je te kort hebt voor uw nog nieuwe laptop ....

Maar ... straks is deze niet meer zo nieuw en heb je eventueel een h.d.d. crash .

Dan dien je het o.s. terug te installeren , hoe je dit dan zult doen ....

Mits je zelf vermeld dat er geen c.d.'s zijn bijgeleverd , zou ik eens mijn licht opsteken bij de verkoper.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan