Drivers updaten|| videokaart geforce fx 5200

Status
Niet open voor verdere reacties.

twango

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
10
Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb mijn pc onlangs geupdated, maar was niet goed voorbereid dus zit met diverse problemen achteraf. ik heb nu windows 7 pro 32 bits, maar kan op de nvidia sites geen drivers hiervoor vinden. na wat google werk heb ik uitgevonden dat het mogelijk is om deze videokaart te laten draaien via drivers van windows vista 32 bits. Mijn vraag concreet is nu hoe kan ik dit doen of hoe doe ik dit? Ik heb ook al via diverse driver scanners geprobeerd, o.a. drivers max, winzip scanner en regcure, maar ik kreeg hier verkeerde drivers van met blue screen tot gevolg. Wie kan mij helpen?

BVD!
 
Bedankt voor je input, maar ik begrijp je niet helemaal.
Allereerst is stap 1: ik download de vista drivers, stap 2: voordat ik deze installeer ga ik in de eigenschappen en zet ik ze op vista en deblokkeer. stap 3: ik installeer de drivers. Heb ik je zo goed begrepen? Ik ben niet heel vertrouwd met pc's en na het installeren van de verkeerde drivers en de nodige ellende ben ik wat schuw
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb bericht nummer 3 aangepast. gelieve niet "quote" gebruiken en daarin je eigen tekst plaatsen. Zoals je aan de bovenstaande al merkt is het zeer verwarrend. Citeren is namelijk helemaal niet nodig als je direct reageert. We krijgen anders lange topics met dezelfde teksten.

@The Knight,

Stop aub met elk bericht te beginnen met "Ok", dit komt raar over, gezien problemen voor de mensen totaal niet ok zijn.;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn excuses, dit had ik niet in de gaten.
Bedankt voor je uitleg, ik zal het uitproberen en het resultaat hier melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan