Drivers updaten videokaart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Y073
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Y073

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Hallo mensen,

Ik heb een aantal problemen met mijn Asus K50C. Sindseen maand geleden doet mn beeldscherm heel raar, vertoont een aantal olievlekken (gebeurt één keer per dag ofzo) en knippert soms felle kleuren. Hierover heb ik al een thread geopend, en ik had toen een virusscan gedaan en ik had iets van 14 virussen ofzo door een programma dat ik had gedownload. Toen ik deze verwijderd had stopte het flikkeren en knipperen voor een week, maar nu is het weer terug.
Ik werd geholpen door iemand in de Helpmij Chat, en hij had mijn drivers geupdated van mijn videokaart. TOen ik deze had geinstalleerd zag mijn beeld er heel misvormd uit, hij was véél groter en ik kon niet alles zien. Het leek alsof ik in veilige modus stand-zat, kreeg er hoofdpijn van dus deze heb ik al gauw weer weggehaald.
Nu vroeg ik me af hoe ik mijn drivers kan updaten, misschien had de persoon die mij heeft geholpen een verkeerde gepakt? Want dat mijn beeld ineens er misvormd uit zag lijkt mij ook niet goed..

Alle info over/van mijn beeldscherm:
1qpenp.jpg

Hoop dat een van jullie mij kan helpen! :thumb:
Bij voorbaat dank. ;)

"hij was véél groter en ik kon niet alles zien"
had je de resolutie van de pc goed gezet? als ie verkeerd staat heb ik ook van die hele grote pictogrammen en kan niet alles zien..

@rasger
Ik kon mn resolutie niet veranderen. Ofnja, ik kon hem niet verder zettendan 800x600

@jakey
Windows 7.
Ik wil het wel doen maar ik ben niet echt goed in dat soort dingen?

Dankje voor het zoeken. ;)
Ja, dat wordt 'n probleem, 5 versies, welke moet ik kiezen?

Sorry voor de late reactie, ja uit die 5 versies zul je dus moeten kiezen, heb je toevallig home everest?

Nee, ik weet niet wat dat is en ik heb het ook niet :p

Ik denk dat ik gewoon de laatste versie download. Als deze ook verkeerd valt, is het dan mogelijk om hem er af te gooien zodat ie weer terug naar de ouwe gaat?

Ik zou de goede drivers maar gewoon van de Asus site halen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan