Drivers Updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Berichten
1.590
Hey,

Soms als ik Online aan het gamen begint mijn geluid vaag te doen
dan krijg ik een krakent echo geluid..heel iritant..

Wat moet ik nu doen? m`n Drivers updaten of een geluidskaart kopen?

Ik heb nu een onboard geluidskaart

Moederbord:
Asus A7V8X-X
Boxen:
2.1 Multimedia sound system

Alvast Bedankt

Robert Groenendijk
 
de goeie drivers installeren,kan je meestal vinden op de fabrikant site
 
Ik heb gezocht op de site van asus naar driver maar heb niets goed kunnen vinden.:(
en op driverguide.com ook niets te vinden.!

Wat nu?:confused:
 
Ga even de trial driverguide toolkit downloaden op http://www.driverguidetoolkit.com/
Dat programma identificeert je hardware perfect en geeft ook de drivers die je daarna meteen kan downloaden.
Een kind kan de was doen!

Succes
Rob

PS het programma is wel langzaam: niet denken dat je systeem hangt; het duurt gewoon even...
 
Als ik met dat programma op "Drivers Updaten" druk gaat hij naar een website.. en daar staat dit

Upgrades
These drivers are very likely to represent upgrades to the driver you currently have installed.
No upgrades available in our file archive. You have the latest driver (in our archive).

Dus...Toch een geluidskaart kopen?:confused:
 
Je kunt proberen om de ingang voor je geluidskaart in de mixer voor modem en aux uit te zetten, of misschien andere ingangen, zul je even moeten uittesten.
 
Lange Pier zei:
Je kunt proberen om de ingang voor je geluidskaart in de mixer voor modem en aux uit te zetten, of misschien andere ingangen, zul je even moeten uittesten.

In de mixer voor de modem moet ik m`n aux uitzetten?
Sry, mischien begrijp ik het verkeert, beetje vaag:confused:
 
Ja, dat was een beetje verwarrend omschreven, ik bedoelde in de mixer de ingangen voor modem uitzetten, eventueel ook andere ingangen tot je geen gekraak meer hebt.
 
Lange Pier zei:
Ja, dat was een beetje verwarrend omschreven, ik bedoelde in de mixer de ingangen voor modem uitzetten, eventueel ook andere ingangen tot je geen gekraak meer hebt.
Welke MixeR? :shocked:
Welke Modem? :shocked:
Welke Ingangen? :shocked:
 
Pearl of Hans Anders is inderdaad een optie.:p

Er zit in windows standaard een mixer in, of bij install van de geluidskaartdrivers eentje van de geluidskaartproducent ( instumentenschroevendraaiersetje is langer, maar toch :D ).

Kijk eens bij geluiden en audio in het configuratiescherm en dan geavanceerd.
 
Ja, en helpt dat?

Nee, driver al geupgraded? had ik niet gelezen of ik heb eroverheen gekeken of je dat had gedaan.:shocked:

Kaart eruit en weer erin doen, kabeltjes goed aandrukken, ook die van de cdrom, binnen in de kast.
 
Weet nog niet of het helpt:D

Moet eerst wachten voordat "Het" weer gebeurt

Alvast bedankt:thumb:

Je hoort nog van me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan