drivers updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Met welk gratis programma kan ik scannen naar verouderde drivers en daarna automatisch die drivers updaten ?
Een toelichting als ik scan met programma's zoals driver agent , driver updater of driver genius worden veel verouderde drivers gevonden als ik deze dan via zo'n programma wil updaten moet ik eerst het programma kopen .
Mvg. Hans

Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een gratis versie heb gezien.

Er zijn trails, maar als puntje bij paaltje komt en je drukt op de knop om te gaan updaten, mag je meteen geld gaan overmaken. Zoals je zelf ook hebt ondervonden.

Mag ik vragen waarom je dit op deze manier wilt doen? Immers, je kan je drivers ook handmatig updaten.

Ik help wel eens mensen met een herinstallatie en dan is zo'n schijfje met drivers vaak zoek . Ook zag ik op mijn xp-pc dat er wel wat geupdated mocht worden .
Handmatig drivers zoeken is nogal veel werk en waarom als dat ook automatisch kan .
Hans

Ja , zoiets bedoel ik . heb het uitgeprobeerd , zie op mijn vista pc resultaat bij de nieuwere videodriver .
Wel raar dat na instalatie van de nieuwe drivers en het opnieuw runnen van het programma ik dezelfde drivers weer moet downloaden .
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan