Drivers updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Hoi allemaal,

bestaat er een gratis programma die de juiste drivers voor bepaalde hardware kan installeren zonder dat je er handmatig moet naar zoeken?

Alvast bedankt en Mvg,
Captainsparrow :thumb:

Windows update doet dat voor de meeste hardware. Hardware 'made in bananenrepubliek' X zal via Windows update wat lastiger zijn.

Als de rest wel werkt, hoef je handmatig dus nog maar 1 driver op te zoeken..........................

Idd, alhoewel ik niet weet onder wat ik moet zoeken. :o
Maar mijn vraag blijft nog of er een gratis programma bestaat die m'n pc scant, de hardware herkent en de drivers update/installeert?:p

Ja die zijn er, alleen houd ik er niet van omdat ik het gros ervan verdenk van het meesturen van allerlei ellende en / of andere narigheid. Veel veiliger en helemaal niet zo ingewikkeld is om zelf een paar drivers te zoeken. Met een progje zoals bijv. PC Wizard 2013 stel je vast welke hardware er in je machine zit en vervolgens ga je naar de site van de fabrikant van de hardware om de drivers te downloaden.

Wil je persé wat uitproberen (voor eigen risico) dan zou je deze kunnen bekijken.

Pas op! Ik ken deze tool niet en heb er ook geen ervaring(en) mee, ook niet op Google gezocht naar ervaringen, maar dat kun je ook prima zelf even doen.

Laatst bewerkt:
Hoi. Heb ondertussen al het probleem gevonden via een topic hier op helpmij_forum. Het ging om een setup die onder compatibiliteitsmodus xp moest draaien.

Bedankt voor uw hulp.

Mvg captainsparrow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan