drivers vanta

Status
Niet open voor verdere reacties.

coenwelsum

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
ik zoek de drivers voor
een nvidia vanta lt

het liefst de nieuwste!

ik heb op nvidia.com

gekeken en daar staat mijn kaart niet alleen de geforce en de riva enzo

mvg. coen

ik heb geen hp computer
en wil graag de nieuwste
en heb win 98
maar je zou ze toch van de nvidia site kunnen downloaden
maar daar staat die kaart helemaal niet bij

mvg coen

Eerste link van Google als men zoekt op 'nvidia vanta':
The NVIDIA Vanta(TM) is a low-cost, 128-bit TwiN Texel, highly-integrated 3D graphics processor, designed specifically for value-conscious users. Leveraging the RIVA TNT2(TM) architecture, NVIDIA Vanta delivers breakthrough 3D and industry-leading 2D graphics performance, making it ideal for today's basic desktop PC. In addition to its outstanding graphics capabilities, the NVIDIA Vanta provides complete support for video, software and hardware DVD playback, as well as the latest system technologies such as AGP 4X bus and flat panel displays. NVIDIA Vanta display drivers are WHQL certified for Windows 2000, Windows NT 4.0, Windows NT 3.5, Windows 98 and Windows 95. The drivers for Vanta are forward and backward compatible with the Detonator Driver family. The combination of reliability, compatibility, performance and quality -- at a low cost -- has made NVIDIA Vanta the product of choice for leading OEMs and system integrators.

Oftewel: je kan gewoon de Detonator drivers gebruiken. De Vanta is gebaseerd op de Riva TNT2.

ik heb die riva 128 voor win 98 pc i gedownload
ik weet dat mijn kaart pci is dus is dit de goede

Geplaatst door coenwelsum
sorry mar dat zip bestand is kapot
Dat zip bestand is niet kapot.
Ik heb hem ook ff gedownload en kan hem gewoon openen met Winace.
Je pakt hem uit in een mapje.
Gaat dan naar je videokaart(beeldschermadapters) in apparaatbeheer>stuurprogramma>bijwerken>
je verwijst naar het mapje waar het zip bestand is uitgepakt.
Zo moet het werken.

Waarom downloaden jullie die RIVA128 drivers :eek:???

En waarom de OS/2 driver???

Ik zei zelf nog dat je Detonator moest hebben toch :confused:?

EDIT
Trouwens, op Nvidia's website staat de Vanta LT ook bij het lijstje ondersteunde chipsets als je voor de Detonator kiest, dus ik volg echt niet meer wat jullie nu aan het doen zijn....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan