drivers verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Al mijn drivers voor het gebruik van mijn CD en DVD speler intern in de computer zijn plots weg , zie error op foto hierbij...... waar moet ik zoeken om dit op te lossen wantook nieuwe hardeware vind hij ook niet

attachement

attachment hier :

Bijlagen

• pc_error1.jpg
    pc_error1.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 70
Heb je windows xp ??
Dan zou je syteem herstellen kunnen proberen.

En anders misschien met de cd van het moederbord de drivers opnieuw installeren?

Laatst bewerkt:
ja

Ik heb reeds systeem herstel gedaan maar dat levert niks op, ik heb XP en heb eveneens de Cd bij de hand

Ok ook bedankt voor de link maar wat moet ik doen ?

Laatst bewerkt:
Lezen en uitvoeren denk ik zo.

To fix this problem in the current state, DiscJuggler must be uninstalled. This can be done by going to "Start" -> "Settings" -> "Control Panel" -> "Add or Remove Programs" and removing any version of DiscJuggler shown). If this results in an error message of "cannot find DiscJuggler.msi" please refer to the following Support Bulletin: DiscJuggler.msi (000003).

Dit verhaal staat op die site.

ps wat moet ik juist verwijderen van mijn software, ps in het Nederlands, want betekend het ?

lukt niet

Ik heb het met die drivers geprobeerd maar het gaat niet, wanneer ik de CD van xp in de speler doe kan ik wel bij opstarten boot doen van cd speler door de spatiebalk te drukken maar dat heeft weinig nut, éénmaal XP opgestart is vind ik de cd / dvd station E en F niet meer in de lijst........

kijk eens op deze site.

Daar staan alle drivers op.

Ik weet niet welk merk je hebt maar ik heb hier gewoon samsung ingegeven. Je kunt zoeken op elk merk.

Als je moet inloggen dan gebruik je als naam : drivers en als Pass : all

grt.

martin

zie afbeelding

Bekijk de attachment , wat heel vreemd is dat alle drivers op mijn PC praktisch in éénmaal verdwenen zijn en dat zelf de virtuele cd spelers niet meer in de lijst staat, hoe kan dit nu ???

Bijlagen

• screen_shot3_er.jpg
    screen_shot3_er.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 33
zelfs je netwerkkaart geeft dat gele uitroeptekentje.

Heel vreemd en ik heb geen idee hoe dit gekomen kan zijn.

Je zou bijna geneigd zijnom xp er opnieuw op te zetten, maar als je cd-rom speler hetniet meer doet lijkt me dat ook erg problematisch.

Heb je al eens in de bios gekeken of daar alles goed staat?

blijft een vreemd probleem

ja

Het probleem is er gekomen gisteren door

1 ik bel naar de helpdesk omdat mijn geluidskaart een niet ondertekende driver bevat voor XP en dit af en toe problemen heeft, ze hebben mij een nieuwe driver per mail verzonden, een PCI sound driver...

2 Na installatie van die driver start mijn PC enkel op in veilige modus met gevolg dat ik tot 2x toe systeeherstel doe en ook dat ik zeker ben dat die driver weg is.

3 Het gevolg is al dit, de CD spelers doen het niet meer

PS indien ik XP wil her-installeren hoe moet ik dan tewerk gaan, is er ergens iets op het net die mijn computer kan herstellen , ten minste dat mijn spelers voor CD het terug doen.

Mijn sound on board daar is één kanaal defect, ik heb enkel geluid rechter box, terwijl de boxxen ok zijn, misschien hierbij een extra hardware defect ?!
PS ,mijn PC is net 2 jaar oud en buiten garantie , nakijken kost heel duur.

Eventueel een USB extra CD speler zou het werk kunnen doen ? maar die heb ik momenteel niet bij de hand

Laatst bewerkt:
heb je al geprobeerd om de drivers van de spelers van de driver-site te halen ?
Als die cdrom aan het werk kunt krijgen dan is het probleem in principe opgelost denk ik dan kunje xp er opnieuw opgooien.

Ik begrijp dat je een pci-soundkaart hebt en ook nog sound onboard? Heb je dan die sound onboard uitgeschakeld in de bios ? Beiden werken niet samen.

Ik zou eens beginnen met de chipset drivers van je moederbord opnieuw te installeren.

hi maestro12

Waar moet hij die dan vandaan halen?
Zijn cd-rom doet het niet meer, dus aan de cd van zijn moederbord heeft hij niets.

Geplaatst door martin van de mortel
hi maestro12

Waar moet hij die dan vandaan halen?
Zijn cd-rom doet het niet meer, dus aan de cd van zijn moederbord heeft hij niets.

Internet??? Fabrikant van moederbord?? :rolleyes:

info

Mijn CD speler reageert enkel bij opstarten van mijn computer dus m.a.w. als ik de CD van windows XP in de speler doe en bij opstarten druk op een toets dan start de PC via de CD van XP met de verschillende opties, zoals nu install , formateren enz maar er is ook een functie windows XP herstellen als je deze optie neemt dan kom je in een zwart scherm waar je codes kunt geven, men vraagt welk doel wens je te herstellen, je kan er enkel één letter op invullen en druk enter, maar welke letter en werkt dit wel, ik heb reeds de C en andere gebruikt maar dit doet niks dan herstarten van de PC, nu moet ik nu echt de PC formateren is het zeker dat mijn cd / dvd speler terug zullen werken of is het een hardware probleem ???

Wanneer de PC volledig opgestart is dan zijn de stations terug weg, dus je hebt geen enkel optie om aan de spelers te komen , er komt steeds op het scherm dat de drivers niet aanwezig zijn, hoe installeer je die drivers deze die ik hier mee kreeg op het forum, gewoon install of moeten die gekoppeld worden wanneer er de PC om nieuwe hardware vraagt ( dat doet hij wel niet)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan