info
Mijn CD speler reageert enkel bij opstarten van mijn computer dus m.a.w. als ik de CD van windows XP in de speler doe en bij opstarten druk op een toets dan start de PC via de CD van XP met de verschillende opties, zoals nu install , formateren enz maar er is ook een functie windows XP herstellen als je deze optie neemt dan kom je in een zwart scherm waar je codes kunt geven, men vraagt welk doel wens je te herstellen, je kan er enkel één letter op invullen en druk enter, maar welke letter en werkt dit wel, ik heb reeds de C en andere gebruikt maar dit doet niks dan herstarten van de PC, nu moet ik nu echt de PC formateren is het zeker dat mijn cd / dvd speler terug zullen werken of is het een hardware probleem ???
Wanneer de PC volledig opgestart is dan zijn de stations terug weg, dus je hebt geen enkel optie om aan de spelers te komen , er komt steeds op het scherm dat de drivers niet aanwezig zijn, hoe installeer je die drivers deze die ik hier mee kreeg op het forum, gewoon install of moeten die gekoppeld worden wanneer er de PC om nieuwe hardware vraagt ( dat doet hij wel niet)